بازداشت مردان شیطان صفت در تاریکی شب / پایان وحشت در ساوجبلاغ

علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ، امروز گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف در پوشش مسافرکشی در سطح شهر هشتگرد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی ساوجبلاغ قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: کاراگاهان در بررسی اولیه خود متوجه شدند که سارقان در یک گروه ۲ نفره به وسیله یک دستگاه خودرو پیکان ابتدا سوژه‌های خود را در سطح شهر شناسایی کرده و سپس در پوشش مسافرکشی آنها را سوار خودرو کرده و در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت تلفن همراه و لوازم با ارزش آنها می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: در ادامه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی-پلیسی موفق به شناسایی هر ۲ سارق شده و پس از رد زنی محل تردد آنها در سطح شهرستان، در یک اقدام غافلگیرانه آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل کردند.

بازداشت مردان بد در ساوجبلاغ

سلیمانی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی سارقان با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۵ فقره سرقت با شیوه زورگیری در پوشش مسافرکشی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان برای تردد در ساعت تاریک هوا از ناوگان حمل و نقل عمومی به جای مسافرکش‌های شخصی استفاده کنند.

کدخبر: 720653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟