عکس تجاوز مربی شنا

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس ایالت اوهایو آمریکا در پی تعقیب و گریز مربی شنا بانوانی است که دختر 21 ساله ای را از سن 16 سالگی تاکنون مورد آزار و اذیت قرار داده است.

ویلیام بوهونی که مربی بسیار قهاری در زمینه شنا است قربانی 16 ساله را اولین بار زمانی که قصد یادگیری پرش از روی دایو داشت مورد تجاوز قرار داد و تاکنون که وی 21 ساله شده است به عنوان معشوقه اجباری او مربی هوسباز را تمکین می کرد.

به گفته النا، مربی متجاوز در ابتدا او را به بهانه یادگیری بهتر پرش از روی دایو در استخر خصوصی مورد دست درازی قرار داد و بعدها با بهانه قبولی در المپیک و مدال طلا او را وادار به همخوابی کرد.

بر اساس گزارش پلیس، قربانی در اولین هفته دیدارش با مربی مورد دست درازی قرار گرفت و بعد با تهدید به شکست در المپیک و تخریب شدن آینده اش در رشته مورد شنا او را وادار کرد که به مدت 5 سال به عنوان همخواب او و گاهی دوستانش در هرمکان باشد.

گفتنی است که مرد متجاوز زمانی که متوجه شکایت النا از او شد با تعطیل کردن استخر از شهر خارج و متواری شد و پلیس از طریق عکس های متهم و انتشار در رسانه ها درپی تعقیب و گریز او است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
شهرام یوسفی
آیا این خبر مفید بود؟