بی عفت کردن افسانه توسط چند تن از اعضای حزب دموکرات کردستان+ عکس این زن

به گزارش گروه ترجمه رکنا،به تازگی خبری در فضای مجازی منتشر شد با این مضمون " فاجعه در کوههای جدار مرزی اقلیم کردستان توسط متجاوزان دموکرات و موضوع آن در رابطه با تجاوز گروهی به یک پیشمرگ زن در یکی از مقرهای کوههای جدار مرزی اقلیم کردستان عراق از سوی پیشمرگان تازه وارد دموکرات بود.

یکی از نیروهای آسایش اتحادیه میهنی کردستان عراق که در جریان ماجرا قرار گرفته بود، گزارش این اتفاق رادر فضای مجازی منتشر کرد.

افرادی که در پایگاه های دموکرات حضور دارند حق استفاده از تلفن همراه را ندارند به همین خاطر این زن افسانه آله شین گزارش این تجاوز را به یکی از مقرهای آسایش می دهد .

حزب منحله دموکرات با اطلاع از موضوع و تحت فشار شدید نیروهای زن پیشمرگ، یک خودرو را راهی مقر کوه می کند و افسانه در نهایت با تلاش های بعضی از نیروها از جمله اسعد باریکه دوباره به اردوگاه بازگردانده می شود.

نکته قابل تامل این است که کوچکترین برخوردی با نیروهای جدیدالورود در اردوگاه نمی شود، دلیل آن هم این اعلام شده که سران دموکرات که در جریان پخش زودهنگام این خبر قرار گرفته بودند با این توجیه که اجازه سوء استفاده رسانه جمهوری اسلامی را ندهیم، از برخورد با خاطیان خودداری کردند!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟