آزار و اذیت این 10 خانم بازیگر زیبا توسط  سینماگر سرشناس + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، پس از آنکه روزنامه های نیویورک تایمز و نیویورکر توضیحات کامل برخی ازقربانیان «هاروی وینستین» یکی از مشهورترین تهیه‌کنندگان هالیوود و با نفوذترین چهره‌های صنعت سینما Cinema در آمریکا را درباره اینکه چگونه و با چه بهانه هایی مورد آزار و اذیت وی قرار گرفته اند ، منتشر کردند ، وینستین در معرض رسوایی قرار گرفت. امروز بیش از 10 زن فاش کردند که چگونه توسط هاروی وینستین مورد تجاوز Rape و آزار و اذیت قرار گرفته اند و بیش تر از 90 زن هم او را به حمله و تجاوز متهم کرده اند.

_758654
عما دکائون کمدین و مجری مشهور فرانسوی برای اولین بار فاش کرد که این مرد 65 ساله در سال 2010 چگونه به او پیشنهاد کاری همراه با درخواست های نامتعارف در اتاقش کرده بود و بعدها سرمایه دار مطرح هالیوود به خاطرسکوتش هدایایی ارسال کرده بود.

_758653
لئا سیدوکس هنرپیشه فرانسوی نیز به روزنامه گاردین اطلاع داده که او نیز از قربانیان این تهیه کننده مشهور آمریکایی است. سیدوکس گفته است برای اولین بارکه او را دیدم مدت زمان زیادی طول نکشید تا او را بشناسم. در پایان یک شوی لباس بود که با اصرار زیاد از من دعوت کرد که همان شب به هتلش بروم. این هنرپیشه می گوید که او مردی چاق و هیکلی بود و من به سختی از خودم در مقابلش دفاع کردم.

_758652
آنجلینا جولی هم به نیویورک تایمز گفته است که در سال 1990 میلادی با این تولید کننده مطرح در اتاق هتلش تجربه تلخ و ناخواسته ای را داشته است و به همین دلیل هرگز او را برای کار کردن انتخاب نکرده است و به کسانی که با او همکاری می کردند هشدار می دادم.

_758651
جودیت گودریش نیز می گوید: در جشنواره فیلم کن که در سال 1996 برگزار شد پس از یک صبحانه کاری توسط وینستین به هتلش دعوت شدم تا درباره بازاریابی فیلم و کمپین اسکار بیشتر صحبت کنیم که اتفاقی که نباید برایم افتاد. جودیت درباره خودش می گوید خیلی احساس ساده لوحی می کردم و او به من توصیه کرد که صحبتی نکنم ولی به هر حال به نظر می رسید که سکوت بهتر بود.

_758650
رزانا آرکت در اوایل سال 90 مجبور بود که در هتل بورلی هیلز برای ایفای نقش در فیلمنامه ای با وینستین ملاقات کند که او رزانا را به اتاقش دعوت می کند. ولی چون پس از پیشنهاد شرم آورش با جواب منفی رزانا مواجه می شود خشمگین می شود و به او می گوید که برایش گران تمام می شود. 

_758649
گوئینت پالترو، رز مگاوین هنرپیشه فیلم های ترسناک که تنها 23 سال داشت، آسیا آرژنتو ، هنرپیشه مشهور ایتالیایی ، لوسیا ایوانس، لوسیا استورل،آمبرا باتیلانا، اشلی جود، لوپیتا نیونگو، یوما تروما، پاز دولااورتا از زنانی هستند که پرده از ماجراهایی مشابه از تجاوز و بدرفتاری های جنسی این تهیه کننده ثروتمند هالیوود برداشته اند وعلیه او شکایت کرده اند. و بسیاری از زنان مشهور دیگر که عنوان شده بیش از 90 نفر هستند، علیه او شکایت کرده اند ولی به دلایل خاص خودشان نخواسته اند که نامشان رسانه ای شود.. رز مگاوین، هنرپیشه فیلم های ترسناک که تنها 23 سال داشت.

_758648

_758646

_758645

_758643

_758641

_758638

_758637

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ناصر ملک مطیعی ستاره ماندگار سینمای ایران درگذشت + آخرین مصاحبه

این 2 دزد مهربان را می شناسید! / درخواست قاضی از مردم تهران + فیلم گفتگو و عکس

بلای وحشتناکی که بر سر «آتنا» دختر بچه گیلانی آمد / پدرش غم سنگینی دارد! + عکس

اقدام سیاه 3 کارگر افغان با پسر 7 ساله تهرانی

با بهرام قرار کاری داشتم ولی مرا به حاشیه شهر برد / آتنا التماس کرد! +عکس

امیر وقتی به پاتوق دوستانش رفت فهمید دوستانش خواهر او را بیهوش کرده و در اتاق خوابانده اند!

آوار سیل بیخ گوش تهران / 89 تن در لواسانات و فشم از مرگ نجات یافتند + عکس و جزئیات

محاکمه مادر به خاطر مجبورکردن دختر 17 ساله اش به ازدواج

قتل جوان ایرانی در ناگویای ژاپن / عضو ایرانی باند یاکوزا به خاطر قتل در تهران دستگیر شد + عکس

زنم روس است و در فرانسه با یک مرد غریبه زندگی می کند / شکایت تاجر ایرانی در تهران

زن بی نوایم را فقط به خاطر چند بار تماس تلفنی رییس شرکت کشتم!

وقتی پسر جوان ایرانی عاشق فریحا بازیگر زن ترکیه ای شد / او حتی دادگاه هم رفت! + عکس

کدخبر: 383494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟