قاتل بی رحم دانش آموز مشهدی دیوانه نیست  / حضور متهم صبح امروز در محل قتل + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، صبح امروز سجاد عامل قتل Murder هولناک محمدحسین 10 ساله که روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه این پسربچه را تحت عنوان راننده آژانس در بلوار موسوی قوچانی سوار بر خودرو کرد و وقتی دید نمی تواند او را هدف نیت شیطانی خود قرار دهد دست به قتل پسربچه زد با حضور در محل جنایت Crime صحنه جرم Crime را بازسازی کرد.

photo_2018-05-01_11-41-30

سجاد ساعت 10 صبح امروز همراه ماموران پلیس Police آگاهی مشهد و قاضی Judge کاظم میرزایی بازپرس ویژه قتل از شعبه 211 دادگاه عمومی و انقلاب مشهد پای در بلوار موسوی قوچانی 35 گذاشت.

بازسازی صحنه جرم با حضور خانواده محمد حسین 10 ساله و اهالی محل شروع شد و عامل این جنایت لحظه به لحظه پس از سوار شدن محمد حسین بر خودرویش تا صحنه قتل پسربچه در شهرک صنعتی مشهد را پیش روی کارآگاهان و قاضی ویژه قتل بازسازی کرد.

گفتنی است سجاد صبح یکشنبه 9 اردیبهشت ماه در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار گرفت و پس از برگزاری کمیسیون، سلامت روانی این قاتل جوان تایید شد.

432

بنا به این گزارش، جمعی از مردم در زمان بازسازی صحنه قتل محمد حسین از نیروی انتظامی و قوه قضاییه تشکر و قدردانی کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376978 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟