پسربچه مشهدی با 7 ضربه چاقو کشته شده است / 22 ضربه دروغ است +عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، صبح چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه امسال سناریوی ربوده شدن پسر نوجوانی در مشهد به ماموران پلیس Police مخابره شد و تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

6666

تجسس های پلیسی نشان از آن داشت که محمد حسین 10 ساله قصد رفتن به مدرسه را داشته که اشتباهی سوار بر خودروی مرد دیگری که فکر می کرد راننده آژانس است شده و به مدرسه نرسیده است.

ردیابی ها ادامه داشت تا اینکه ساعت 7 بعد از ظهر جسد محمد حسین در فرعی شهرک صنعتی- منطقه ویرانی طرقبه و شاندیز پیدا شد و همین کافی بود تا تجسس های پلیسی برای دستگیری عامل این جنایت Crime هولناک وارد عمل شوند.

کاوش های پلیسی روی خودرویی که 2 بیسیم روی خودروی پراید سفید رنگش و یک شکل مارمولک جلوی داشبورد خودرویش است متمرکز شد و پس از 36 ساعت مخفیگاه این قاتل The Murderer خونین شناسایی شد و پسر جوان پس از دستگیری به قتل Murder محمد حسین 10 ساله اعتراف کرد.

این جنایت خونین در بیشتر رسانه ها با قتل خونین محمد حسین 10 ساله با 22 ضربه چاقو مخابره شد در حالیکه سید خلیل سجادپور دبیر گروه حوادث روزنامه خراسان رضوی به نقل از بازپرس پرونده به رکنا گفت: قتل محمد حسین با توجه به مشاهدات و نظریه کارشناسان پزشکی قانونی با 7 ضربه چاقو تایید شده و ضربات روی سر این پسر بچه ضربات سنگ است.

قاتل ابتدا گفت چون پسربچه پول کرایه ماشین نداشت او را کشته اما بعد فاش کرد قصد تجاوز به محمد حسین را داشته که با مقاومت وی روبرو شده و او را کشته است.

بنا به این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده جنایی از سوی ماموران پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟