اولین عکس از چهره بدون پوشش قاتل دانش آموز 10 ساله مشهدی+ جزئیات اعتراف

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عقربه ها ساعت 11:30 دقیقه صبح چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه امسال را نشان می داد و پسر 10 ساله ای به نام محمد حسین در بلوار موسوی قوچانی 35 منتظر راننده آژانس بود تا او را به مدرسه اش برساند.

لحظاتی نگذشته بود که یک پسر جوان با خودروی پراید در روبروی خانه محمد حسین توقف کرد و پسر کوچولو به پسر جوان گفت که شما راننده آژانس هستید؟ همین کافی بود تا راننده جوان که نقشه شوم در ذهن داشت خود را راننده آژانس معرفی کند و پسر بچه را سوار بر خودرویش کرد.

jpgfile_19806_611904_636604713579953509

این صحنه در حالی بود که مادر محمدحسین از پشت آیفون تصویری شاهد سوار شدن پسرش بود اما هنوز لحظاتی نگذشته بود که زنگ خانه به صدا در آمد و مرد جوانی خود را راننده آژانس معرفی کرد و همین کافی بود تا سناریوی یک کودک ربایی کلید زده شود.

محمد حسین به اشتباه سوار بر خودروی دیگری شده بود و خانواده اش که نگران سرنوشت پسرشان بود به مدرسه رفتند و مدیر مدرسه همه بچه ها را به صف کرد اما خبری از محمد حسین نبود.

بدین ترتیب ماموران پلیس Police آگاهی مشهد برای افشای راز این ماجرای معمایی وارد عمل شدند و تحقیقات ادامه داشت تا اینکه جسد برهنه محمد حسین 10 ساله در جاده فرعی شهرک صنعتی منطقه ویرانی طرقبه و شاندیز پیدا شد.

سید خلیل سجادپور دبیر گروه حوادث Accidents روزنامه خراسان که از نخستین لحظه این پرونده با ماموران همراه شده بود درباره جزئیات این پرونده به رکنا گفت: کارآگاهان با توجه به حساس بودن این پرونده به صورت ویژه تحقیقات میدانی را آغاز کردند و خیلی زود مشخص شد که خودروی مرد شیطان Evil صفت دو آنتن داشته و روی داشبورد آن یک طرح به شکل مارمولک نصب شده است.

jpgfile_19806_611904_636604713579953509

وی افزود: تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه پس از 36 ساعت عملیات ویژه خانه عامل این جنایت Crime در بلوار شهید موسوی قوچانی ردزنی شد و ماموران پلیس مشهد ساعت یک بامداد جمعه 7 اردیبهشت ماه سجاد را در ساختمان 5 طبقه ای که زندگی می کرد دستگیر کردند.

سجادپور ادامه داد: متهم پس از دستگیری ابتدا ادعا می کرد که محمد حسین را به باد کتک گرفته است و در قتل Murder او نقشی نداشته و سپس عنوان کرد که پسربچه قصد پرداخت کرایه ماشین را نداشت که او را به قتل رساندم، تا اینکه ساعت 8:30 دقیقه صبح جمعه 7 اردیبهشت ماه پیش روی پلیس بازپرس پرونده در اداره پلیس آگاهی مشهد لب به سخن باز کرد.

دبیر گروه حوادث روزنامه خراسان به رکنا گفت: ماموران در بررسی خودروی سجاد که در پارکینگ ساختمان 5 طبقه پارک کرده بود کیف و چند مداد که برای محمد حسین بود را کشف کردند اما اثری از کتاب ها و لباس های پسر بچه نبود.

jpgfile_19806_611904_636604713582573769

وی افزود: قاتل The Murderer محمد حسین در جزئیات جنایی که رقم زده ادعا کرد روز حادثه Incident وقتی در کنار خیابان توقف کرد محمد حسین با تصور اینکه من راننده آژانس هستم سوار بر خودرویم شد و من نیز که نقشه شیطانی در ذهن داشتم از او خواستم در کف ماشین بنشیند تا کسی او را مشاهده نکند. وقتی به جاده فرعی رسیدیم پسربچه متوجه نیت من شد و قصد داشت خودش را از خودرو به بیرون پرت کند که مانع کار او شدم تا اینکه در کنار توقف کردم و لباس های پسربچه را از تنش بیرون آوردم و پس از بستن دست و پاهایش با طناب قرمز او را به داخل صندوق عقب انداختم تا کمتر سر و صدا کند و پس از آن به مکانی خلوت رفته و در جاده خاکی کنار کارخانه بتن سازی توقف کردم.

سجادپور گفت: قاتل تمام جزئیات را به یاد داشت و با خونسردی ادامه داد که در جاده خاکی قصد تجاوز Rape به پسر بچه را داشتم اما او مقاومت می کرد به همین خاطر عصبانی شدم و با سنگ ضرباتی محکم به سرش زدم و سپس با همان چاقوی میوه خوری که طناب را بریده بودم 7 ضربه به محمد حسین زدم. پس از قتل سنگی که به سر محمد حسین زده بودم خونی شده بود به همین خاطر سنگ را به جای دیگری انداختم .

jpgfile_19806_611904_636604713581713622

سجاپور به رکنا گفت: متهم یکی از دلایل قتل را بچه محل بودن با محمدحسین اعتراف کرد و می گفت که می ترسیدم پس از رهایی مرا در محل شناسایی کند.

وی ادامه داد: قاتل محمد حسین پس از اعتراف روز شنبه همراه تیمی از ماموران به محل پنهان کردن لباس های پسربچه رفت، سجاد در حالیکه دستبند به دستانش زده شده بود به محله جمع آوری نخاله ها در منطقه منزل آباد مشهد منتقل شد و لباس های محمد حسین 10 ساله را که یک شلوار لی آبی ، تیشرت قرمز و کفش ورزشی و جوراب مشکی را که زیر یک سنگ پنهان کرده بود به ماموران نشان داد.

متهم به پزشکی قانونی منتقل شد

سجادپور افزود: هنوز مشخص نیست که سجاد با کتاب های پسربچه چه کرده است و صبح امروز متهم به دستور بازپرس ویژه قتل و خارج از نوبت در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار گرفت تا با برگزاری کمیسیون ویژه سلامت روانی این قاتل تحصیلکرده مورد بررسی قرار گیرد.

بنا به این گزارش، به زودی مرحله بازسازی صحنه جرم Crime در محل جنایت صورت می گیرد و تحقیقات پلیسی برای بررسی دیگر جرائم احتمالی وی ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ناهید 14 ساله: در حالت خماری همه چیزم را به دوست پسرم باختم! / کفتگوی تکاندهنده

دامادمان را مجبور به طلاق خواهرم کردم تا با من ارتباط پنهانی داشته باشد!

تجاوز مرد شیطان صفت به جسد دختر 23 ساله + عکس

قاتل بی رحم چشم 2 قربانی را از حدقه در آورد / این مرد به اعدام محکوم شد

فوری / مردجوان اردبیلی اول زنش را کشت و بعد خودکشی کرد

فداکاری مرگبار پدر کاشانی برای نجات دخترش در استخر

جسد بدون لباس دختر 17 ساله در اتاق خواب پدرش بود + عکس

فیلمبرداری شوم از خلوتی سیاه 2 نوجوان آبادانی

فوری / ایمان حسینی مقدم اعدام شد / او 40 زن و دختر تهرانی را آزار داده بود + عکس

زن 48 ساله در خانه معشوقه شوهرش پنهان شد و دست به اقدام وحشتناکی زد + عکس

دکتر زیبایی زنان تهرانی را بی هوش می کرد و به دام شوم می کشاند / یک دختر لو داد + عکس

اعدام قاتل شوم دختربچه ساوجی در زندان ساوه + عکس

گفتگو با قاتل ایدزی / اختصاصی+ فیلم و عکس

کدخبر: 376620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟