حالا که در گوشه بازداشتگاه به تک تک اشتباهاتم می‌اندیشم تازه می‌فهمم که حرص و طمع، غافل شدن از یاد خدا، درد دل کردن برای فردی ناشناس وهمچنین اعتماد بی‌جا به یک زن فالگیر زندگی ام را به تباهی کشاند به طوری که مسافرت چند روزه ام پشت میله‌های زندان پایان یافت و اکنون ... 

زن جوان که به اتهام قاچاق Contraband اشیای عتیقه توسط ماموران انتظامی دستگیر شده است درحالی که عنوان می‌کرد هنوز باورم نمی‌شود یک دوست 3 روزه چنین شرایطی را برایم به وجود آورد گفت: مدتی بود که از بیماری کودک 5 ماهه ام رنج می‌بردم. پرستاری از کودک بیمار آن قدر خسته ام کرده بود که دیگر از یاد خدا غافل شده بودم تا این که چند روز قبل برای رهایی از این وضعیت و ایجاد آرامش روحی، تصمیم گرفتم مسافرت چند روزه‌ای داشته باشم با اجازه شوهرم بار سفر بستم و راهی این شهر شدم.

از آن جا که دوست داشتم در نهایت آرامش و آسایش باشم خودروی پرایدی را با سپردن 2 فقره چک اجاره کردم تا از مکان‌های تفریحی و تاریخی بازدید کنم، البته بیشتر اوقات تنهایی ام را در مراکز تجاری  سپری می‌کردم. همان روز اول در یکی از خیابان‌های اطراف حرم با زنی فالگیر آشنا شدم. آشنایی من با آن زن 50ساله با گرفتن یک فال آغاز شد. احساس می‌کردم حرف هایش حقیقت دارد به همین خاطر هم سفره دلم را گشودم و تمام زندگی ام را برایش بازگو کردم.

فکر می‌کردم راهکارهایی را که برای خوشبخت شدن در زندگی ارائه می‌دهد جالب و جذاب است این گونه بود که هر روز به دیدن او می‌رفتم و با او درد دل می‌کردم تا این که وقتی از ناراحتی‌های روحی و جسمی ام برایش گفتم او مصرف شیشه را پیشنهاد کرد. ابتدا خیلی تعجب کردم، اما با اصرارهای او داخل خودروی پراید اجاره‌ای رفتیم و برای اولین بار مصرف مواد مخدر Drugs را تجربه کردم. او می‌گفت مصرف این مواد تمام استرس‌ها ونگرانی‌های آینده ات را برطرف می‌کند.

ساعتی بعد او از خودرو پیاده شد و با یک ساک دستی کهنه نزد من بازگشت و گفت: داروی تمام مشکلات تو در این ساک دستی کهنه است. وقتی در ساک را گشود چشمانم از تعجب گرد شد باورم نمی‌شد داخل ساک پر از اجناس عتیقه بود از تندیس‌های فلزی کوچک و بزرگ گرفته تا مجسمه‌های طلایی، بز کوهی و شیر بالدار . او گفت: اگر این اجناس را بفروشی میلیاردر می‌شوی و می‌توانی در خارج از کشور زندگی کنی. قرار شد نیمی از فروش اشیای عتیقه سهم من شود درحالی که فکر می‌کردم به راحتی می‌توانم عتیقه‌ها را در شهر خودم به فروش برسانم مشغول جاسازی آن‌ها داخل پراید شدم که ناگهان با حلقه دستبندهای قانون Law دستانم از حرکت ایستاد و بدین ترتیب با دستور قاضی Judge راهی بازداشتگاه شدم این درحالی است که کارشناسان میراث فرهنگی ارزش اشیای عتیقه را 94 میلیون تومان برآورد کرده‌اند و حالا هیچ نشانی هم از زن فالگیر ندارم کاش هیچ وقت او را نمی‌دیدم تا این گونه ...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به دخترخوانده 9 ساله + عکس ناپدری شیطان صفت

اقدام عجیب داماد با نوعروس جوان / کلیه این دختر بی نوا را دزدید!

پلمب خانه فساد / دستگیری 2 زن ماساژر در خانه شیطان +عکس

داماد 52 ساله، عروس پشیمان 23 ساله را به آتش کشید + عکس

مرگ عجیب غزاله ١٦ساله روی تخت بیمارستان +عکس و جزئیات

ماجرای درگیری محافظان مجیدی با آرش خواننده معروف +عکس

لحظه شگفت انگیز رویارویی دوشکارچی + تصاویر

مرد بی غیرت زنش را در اختیار 6 مرد شیطان صفت گذاشت و ..!

اعدام مدیر کمپ ترک اعتیاد اسلامشهر + عکس

تصادف مرگبار پراید در جاده ازنا - اراک +عکس

در 17 سالگی قاتل فریدون شدم؟!

ابداع کننده مشت یک اینچی چه کسی بود؟ + فیلم

عکس / اقدام عجیب خواهر رهبر کره شمالی و رئیس جمهور کره جنوبی در افتتاحیه المپیک زمستانی

اقدام وحشتناک پسر لوس تهرانی در خانه خاله اش

قتل دختر 18 ساله پس از آزار وحشیانه در پارک جنگلی + عکس

سرنوشت الناز 16 ساله در دام کثیف متخصص کامپیوتر 40 ساله

نقش بهرام رادان و 9 زن و مرد ایرانی در عذرخواهی سامسونگ از ایرانی ها + فیلم و عکس

ملیکا 19 ساله آینده تاریکی دارد! /همسرم در مرخصی از زندان با زن دیگری ازدواج کرد و...!

حمله 4 نقابدار با تبر به یک فروشگاه در کارون + فیلم لحظه حمله و عکس مهاجمان

تجاوز وحشیانه به نوعروس 16 ساله دور از چشم داماد / 3 جوان دستگیر شدند

کدخبر: 353223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟