نصاب آسانسور معشوقه زن شوهردار شد / مرد بی نوا در ناز آباد غافلگیر شد! +عکس

پرونده این جنایت ساعت 9 شب در مقابل پلیس و بازپرس جنایی قرار گرفت.
ماموران کلانتری 171 هنگام گشتزنی در آن شب جسد مردی را در بیابان کشف کردند.
مقتول در حالی که لباس راحتی به تن داشت، خفه شده بود. تحقیقات نشان می‌داد این مرد 44 ساله محسن نام دارد و مغازه دار بوده و محل سکونتش در نازی‌آباد تهران است.
در ادامه همسر این مرد در تحقیقات لب به اعتراف گشود و گفت: من و شوهرم با هم اختلاف ومشکل داشتیم تا این که در میان این همه مشکل، با مردی به نام امیر که نصاب آسانسور بود، آشنا شدم. مهربانی‌های امیر باعث شد عاشق او شوم. در این میان شوهرم هم مرتب مرا اذیت می‌کرد تا این که امیر تصمیم گرفت او را ادب کند. شب حادثه ساعت 8، امیر و دوستانش به خانه‌مان آمدند و شوهرم را با یک شلوار خفه کردند. در ادامه پسر جوان دستگیر شد که او هم اعترافات زن جوان را تائید کرد.
پس از اعترافات متهم 22 ساله این پرونده، سه همدست او نیز هر کدام در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر شدند و به جرم خود اعتراف کردند. آنها به ماموران گفتند که امیر از آنها خواسته بوده برای یک مسأله ناموسی به خانه مردی بروند و با او درگیر شوند.
در ادامه پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. امیر، زن جوان و یکی از همدستانش در شعبه هشتم دادگاه کیفری محاکمه شدند و پرونده دو متهم دیگر که زیر 18 سال داشتند، به شعبه هفتم ارسال شد.
امیر در این جلسه گفت: من قبول دارم که مرتکب قتل شده‌ام ولی باور کنید قصد کشتن کسی را نداشتم. من و بهناز دو‌ سال پیش با هم آشنا شدیم.  از آن زمان ارتباط تلفنی ما ادامه یافت تا این که ده ماه بعد او را ملاقات کردم. بهناز و دخترش مرتب گریه می‌کردند و از آزارهای محسن می‌گفتند تا این که من عصبانی شدم و شب حادثه همراه دوستانم به آن خانه رفتیم. در خانه باز بود که وارد شدیم. من قصد قتل نداشتم، برای همین هیچ وسیله‌ای برای قتل با خودم برنداشتم. در آنجا هم وقتی با مقتول درگیر شدیم، برادرم سهیل که مست بود، همراه مجید و نادر، شلوار را برداشتند و اورا خفه کردند اما من چون پشتم به آنها بود، ندیدم کدام یک قتل را انجام داد.
بهناز هم در این جلسه حرف‌های قبلی خود را تکرار کرد و متهم دیگر گفت: من نمی‌دانم چه کسی قتل را انجام داد. فقط می‌دانم مرد میانسال را با شلوار خفه کردند.
قضات پس از رسیدگی به پرونده، بهناز را به 15 سال حبس و دو پسر جوان را به قصاص محکوم کردند. دیروز دو متهم نوجوان این پرونده در شعبه ویژه اطفال محاکمه شدند. در ابتدای جلسه برادر امیر که از متهمان پرونده است، در دفاع از خود گفت: من در قتل شرکت نداشتم و فقط به من گفتند که شلوار را پرت کن و من شلوار را به طرف آنها انداختم. نمی‌دانم چه کسی مرتکب قتل شد.
دومین متهم نوجوان پرونده هم گفت: من در قتل شرکت داشتم و اتهامم را قبول دارم اما قصدم قتل نبود . به خاطر امیر به آنجا رفتم . نمی‌دانستم این کار ما باعث مرگ مرد میانسال می‌شود. پس از دفاعیات متهمان، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی وارد خانه شدم دخترم دستپاچه شد و جوان غریبه از خانه فرار کرد!

دردسر ازدواج یک زن با 2 دوست در کرج! + عکس

هم مادرم و هم دو زن بابایی که داشتم با مردهایی به غیر از پدرم زندگی کردند!

خبری از سرنوشت ٦ کودک گمشده گرمساری + عکس

نقشه مرد ورشکسته برای سرقت از طلا فروشی در ولنجک

اعترافات تکان دهنده شرورهای قمه کش در خانه فساد / به دیدن مهلا رفته بودیم که جوان کرجی آنجا بود! + عکس

زن زیبایی که با میلیارد روس صاحب باشگاه چلسی رفت و آمد پنهانی داشت، باردار شد + عکس

دختر جوان دربرابر دوربین گوشی 5 پسر درخواست های غیر اخلاقی را انجام داد

آموزش مسائل غیراخلاقی در دبیرستان پسرانه تهران / مسئول مدرسه دستگیر شد

هجوم ناگهانی‌کلبه‌های شناور به تالاب‌های‌گیلان + عکس

وقتی شوهرم خمار بود دو دوستش در اتاق به سراغ من آمدند / شوهر بی غیرتم نفهمید چه بالایی سرم آمد!

کدخبر: 180868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟