حواشی بازی پرسپولیس و فجر سپاسی شیراز + فیلم

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 29 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد . رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل پدیده متحمل تساوی یک بر یک شد.

به گزارش رکنا ورزشی، از هفته پانزدهم لیگ برتر پرسپولیس و فجرسپاسی شیراز از ساعت 17:30 به مصاف هم می روند که این بازی حواشی خود را به دنبال داشت که در ادامه مشاهده می کنید: 

*وضعیت چمن ورزشگاه آزادی و حال و هوای ورزشگاه آزادی

*گرم کردن بازیکنان فجرسپاسی

 

گرم کردن بازیکنان پرسپولیس:

گرم کردن گلرهای پرسپولیس: 

درویش مدیر عامل پرسپولیس که به تازگی مدیریت سرخ ها را به عهده گرفته است در ورزشگاه آزادی حضور دارد تا بازی شاگردان گل محمدی را از نزدیک تماشا کند.

درویش 66

*علی نبی زاده مدافع فجر در زمان گرم کردن بازیکنان دو تیم با حمید مطهری، محمد عسگری، فیزیوتراپ پرسپولیس و برخی بازیکنان این تیم مثل مهدی مهدیخانی و فرشاد فرجی که سابقه هم‌تیمی بودن با آنها در پدیده را دارد خوش و بش کرد.

* مسئولان ورزشگاه آزادی 15 دقیقه پیش از شروع مسابقه زمین را آبیاری کردند. 

* با وجود مطرح شدن شائبه احتمال قطع همکاری پرسپولیس با کارگزار پس از جدایی سید مجید صدری از این باشگاه، امروز شرکت کارگزار تبلیغات محیطی را اجرا کرد.

* بازیکنان پرسپولیس با پوشیدن پیراهنی منقش به عکس عیسی آل کثیر که به تازگی رباط صلیبی پاره کرده در مراسم قبل از بازی شرکت کردند.

* ماریو تات و ملادن زگانیر، دو دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم های فوتبال کشورمان هم در ورزشگاه حضور داشت.

با توجه به حضور پنج خبرنگار زن در ورزشگاه آزادی دو پلیس زن هم همراه آنها در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی نشسته و مشغول تماشای بازی پرسپولیس و فجر است‌.

* در دقیقه ۳۵ بازیکن فجر پس از برخورد با مهدی ترابی در خارج از زمین خود را درون زمین انداخت که این حرکت با اعتراض یحیی گل محمدی به کمک داور همراه شد.

* برخی کودکان همراه با پدران خود در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی نشسته‌ بودند.

* اعلام نشدن اوت به سود فجر در دقیقه 43 با اعتراض کلانتری به داور همراه شد. به همین دلیل مرتضی منصوریان با حضور در کنار زمین ضمن تذکر دادن به سرمربی فجر از وی درخواست کرد آرام‌تر کنار زمین رفتار کند.

* پس از مصدوم شدن شهرام گودرزی در دقیقه 52 و بیرون رفتن توپ، حامد لک قصد داشت به سرعت کاپیتان فجر را از روی زمین بلند کند اما داور به دروازه‌بان پرسپولیس گفت در این موضوع دخالت نکند و به درون‌ دروازه بازگردد.

* مسابقه دو تیم تا دقیقه 55 صفر بر صفر در جریان است.

در پایان پرسپولیس توانست با نتیجه یک بر صفر از سود فجرسپاسی عبور کند.

کدخبر: 761823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟