اشتباه عجیب دکتر فوتبال ایران/ شغل بیشتر زندگی بهتر!

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 29 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد . رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل پدیده متحمل تساوی یک بر یک شد.

به گزارش رکنا ورزشی، بیژن ذوالفقارنسب مشاور وزیر ورزش و جوانان صبح روز گذشته( 22 دی ماه سال 1400) از سوی عزیزی خادم به عنوان رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شد. اما این پایان ماجرا نبود ساعاتی پس از این انتخاب، ذوالفقارنسب به عنوان رئیس هئیت مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب شد. این در حالی است که او در حاضر رییس کانون مربیان فوتبال هم است.

این انتصاب‌ها باعث شد تا در محافل فوتبالی نسبت به ذوالفقار نسب واکنش هایی مطرح شود. 

بیژن ذوالفقار نسب در گفت و گویی نسبت به پست جدیدش در باشگاه پرسپولیس گفت: حضورم در باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال تضادی با هم ندارد.

این در حالی است که در سالیان گذشته بارها پرسپولیس و فدراسیون در مسائل مهمی با یکدیگر اختلاف نظر داشته اند. این صحبت از پایه اشتباه است. از آنجا که ذوالفقارنسب سالها در فوتبال ایران فعالیت دارد، پاسخ او در این زمینه قابل قبول تلقی نمی شود. 

او درباره تعدد مشاغلش و اینکه آیا زمان رسیدگی به همه آنها را دارد، پاسخ داد: «نمی‌دانم چند سالتان است، در دوران بازیکنی هم وقتی دانشجو بودم هیچ وقت نبود که سر کلاس نباشم. همیشه هم درس خواندم و هم فوتبال بازی کردم. یه مدتی حتی هم مدرس بودم و هم اینکه فوتبال بازی می‌کردم. من به این کار عادت دارم و 10-12 ساعت روزانه کار می‌کنم.»

نمی دانم دایره آدم های فوتبال کم شده یا قحط الرجال آمده است که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال علاقه مند هستند همزمان با یک مدیر کار کنند. به نظر می‌رسد ذوالفقارنسب که در حوزه دانشگاهی و علمی هم فعال بوده، یک پست را انتخاب کند و به درستی آن را به سرانجام برساند. تا اینکه با انتخاب مشاغل متضاد روی مسیر اشتباهش تاکید کند.

اشتباه فاحش تر اینکه فدراسیون فوتبال و مدیران وزارت ورزش هنوز به این ماجرا ورود نکرده اند و در حال سکوت هستند.

کدخبر: 761804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟