اولین اقدام مدیرعامل جدید پرسپولیس

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت «یحیی گل محمدی» است. پرسپولیس با 29 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید. پرسپولیس همچنان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو است. پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل پدیده متحمل تساوی یک بر یک شد.

به گزارش رکنا، سرپرست باشگاه پرسپولیس شب گذشته از سمت خود استعفا کرد تا حالا در آستانه هفته پانزدهم، پایان نیم فصل لیگ برتر نگرانی‌ها در ارتباط با آینده مالی  باشگاه پرسپولیس اوج بگیرد.

همان طور که پیش بینی می‌شد یحیی گل‌محمدی نیز در نشست خبری خود به این موضوع انتقاد و اعلام کرده است حالا که باید مدیریت به باشگاه پول تزریق کند، صدری استعفا کرده است.

با این وجود خبر خوبی برای سرخپوشان در راه است؛ صدری استعفا کرد اما بالاخره مدیرعامل جدید سرخپوشان از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی شد و این باشگاه بالاخره پس از وعده‌های فراوان می‌تواند برای ادامه فصل برنامه ریزی دقیق‌تری با رضا درویش داشته باشد.

البته خبر خوب برای پرسپولیس فقط به انتخاب مدیرعامل محدود نمی‌شود و لازم به ذکر است قرار است رضا درویش با دست پُر به پرسپولیس آمده است. او قرار است مبلغ خوبی را تهیه کرده تا در بدو ورود خود بتواند پرداختی‌هایی به بازیکنان داشته باشد و تا حدودی پرونده پرداختی‌ها تا نیم فصل را ببندد.   پرسپولیسی‌ها تا به امروز فقط ۲۰ درصد دریافتی داشته‌اند و این در حالی است که در شرایط عادی باشگاه‌ها موظف هستند ۵۰ درصد از مطالبات بازیکنان را در این بازه زمانی تسویه کنند.

کدخبر: 761658 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟