فال قهوه امروز 2 اسفند ماه

به گزارش رکنا، فنجانی قهوه بنوشید و نیت کنید. سپس فال قهوه ماه تولدتان را در ادامه مطالعه کنید.

متولد فروردین

در فال قهوه شما آمده است به دنبال عشق های مجازی نروید و خود را به عشق های زودگذر دنیوی مشغول نکنید و ارزش خود را حفظ کنید تا دچار یأس و ضرر نشوید.

متولد اردیبهشت

فال قهوه شما نشان می دهد از تحولاتی که در زندگی شخصی و اجتماعی شما رخ داده است تعجب نکنید و منتظر تحولات بعدی باشید که با هر تحولی پیروزی بیشتری نصیب شما می شود و از این تحولات بهره مند خواهید شد.

متولد خرداد

فال قهوه شما نشان می دهد هرگز برای کاری که مستعد نیستید و آمادگی لازم را پیدا نکرده اید اقدام نکنید و درباره آن بدون اطلاع و تحقیق اظهار نظر نفرمایید تا پشیمان نشوید.

متولد تیر

فال قهوه شما نشان می دهد هرگز به جز خدای خود چشم امید به کسی نداشته باشید و از کسی طلب چیزی را نکنید که آنچه می طلبید در وجود شماست. پس سعی کنید آنچه را که می خواهید در خود جستجو کنید و همواره با همت خودتان کارتان را انجام دهید تا موفق شوید.

متولد مرداد

فال قهوه شما نشان می دهد هرگز در صدد افشای راز کسی نباشید و سعی کنید همواره محرم و رازنگهدار مردم باشید تا مردم به شما اعتماد کنند و رازنگهدار شما باشند والا منفور روزگار خواهید شد و مردم از شما کناره گیری خواهند کرد. پس همیشه محرم اسرار باشید تا موفق شوید.

متولد شهریور

فال قهوه شما نشان می دهد هرگز از زندگی خود گله نکنید و علت نیک و بد آن را در وجود خود جستجو کنید و درصدد رفع آن بکوشید تا موفق و کامیاب شوید.

متولد مهر

فال قهوه شما نشان می دهد برای هرکسی مرگ حق است و همان گونه که روزی پا به عرصه وجود می گذارد یک روز هم باید دار فانی را وداع گوید و به سرای باقی برود؛ پس تا فرصت است توشه آخرت ذخیره کنید که بهترین توشه برای سفر آخرت پرهیزکاری و تقوی است. اگر چنین کنید به آرزویتان دست پیدا می کنید.

متولد آبان

فال قهوه شما نشان می دهد از حوادث روزگار نهراسید و از وقایعی که در زندگی شما رخ می دهد نگران نباشید، چه بسا خیر شما در آن باشد و به هر پیشامدی راضی باشید که آنچه مشیت الهی است همان خواهد شد و شما از مصائب روزگار مصون خواهید بود.

متولد آذر

فال قهوه شما نشان می دهد هرگز از کاری که می کنید مایوس نباشید و به آنچه دارید قناعت کنید چون آنچه را که خداوند قادر متعال برای هر بنده ای مقدور فرموده به اندازه استعداد و لیاقت اوست پس به این امر شاکر باشید تا کامروا شوید.

متولد دی

در فال قهوه شما آمده است از درد و اندوه نهراسید و استقامت داشته باشید و صبر و شکیبایی پیشه کنید تا در کار شما فرجی حاصل شود و شما را از نگرانی برهاند.

متولد بهمن

فال قهوه شما نشان می دهد هرگز غم روزگار ناپایدار را نخورید و علاقه خود را از جمع کردن مال و ثروت دنیا کم کنید تا از دلهره و اضطراب خلاص شوید. هرگز افسوس چیزی را که از دست داده اید نخورید تا شادمان شوید.

متولد اسفند

فال قهوه شما نشان می دهد فردی در نزدیکی شماست که بسیار به شما حسادت می کند، مواظب اطراف تان باشید و سعی کنید باعث به وجود آمدن حسادت دیگران نشوید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟