عکس تازه شکار شده از “عمو قناد” همه را ناراحت کرد/ عکس

مجیدقناد / مجید قناد مجری/ بیوگرافی مجید قناد/ عکس مجید قناد/ همسر مجید قناد

عکسی شکار شده از مجید قناد یا همان عمو قناد منتشر شد که چهره شکسته اش همه را ناراحت کرد. در فضای مجازی، عکسی از عمو قناد منتشر شده که گویا یکی از دانشجویان آن را در دانشگاه ثبت کرده است.

مجید قناد تهیه‌کننده و کارگردان و مجری برنامه‌های کودک و نوجوان در تلویزیون ایران است. او به عنوان مجری برتر توسط مخاطبان خارج از کشور (شبکه جام جم) انتخاب شد از برجسته‌ترین آثار او می‌توان به برنامه فیتیله جمعه تعطیله نام برد که به صورت پخش زنده از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۹ بی وقفه در روزهای جمعه و اعیاد مختلف پخش می‌شد.

در حال حاضر شروع به تدریس در دانشگاه‌های هنر نموده و برنامه جدیدی به نام «یه گله جا» را برای گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما تهیه و اجرا می‌کند

مجید قناد

محبوب ترین مجری های کودک

داریوش فرضیایی

شهرت : عمو پورنگ

داریوش فرضیایی سال 78 اولین بار با مجموعه تورنگ و پورنگ بین بچه ها شناخته شد و بعد از آن سال 81 با نام عمو پورنگ به محبوبیت ویژه ای بین بچه ها رسید و بعد از گذشت نزدیک به دو دهه بعد از خاله رزیتا هنوز هم یکی از محبوب ترین مجری های برنامه های کودک است.

عمو پورنگ و امیر محمد

امیر محمد متقیان

امیرمحمد متقیان یکی از مجری های جوان برنامه های کودک است که کارش را با داریوش فرضیایی آغاز کرد و امروز به عنوان یکی از مجری های جوان برنامه های کودک شناخته میشود.

ملیکا زارعی

شهرت : خاله شادونه

یکی از دیگر مجری های محبوب برنامه های کودک ملیکا زارعی است که با نام خاله شادونه به چهره ای محبوب در میان بچه ها تبدیل شده است.

خاله شادونه

ملیکا زارعی مجری محبوب برنامه های کودک از سال 83 با نام خاله شادونه در برنامه های کودک به شهرت رسید و با گذشت بیش از یک دهه همچنان بعد از خاله رزیتا و عمو پورنگ یکی از پرطرفدارترین چهره ها در برنامه های شاد کودکانه کشور است.

ملیکا زارعی خواهر مریلا زارعی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است.

آزاده آل عیوب

شهرت : خاله نرگس

یکی دیگر از مجری های محبوب برنامه های کودک آزاده آل عیوب یا همان خاله نرگس معروف برنامه رنگین کمان است.

آزاده آل عیوب از سال 81 به عنوان مجری در برنامه رنگین کمان حضور یافت و از همان زمان با نام خاله نرگس در بین بچه ها به محبوبیت رسید.

خاله نرگس نزدیک به دو دهه است که توانسته به عنوان یکی از مجری های محبوب برنامه های کودک به کارش ادامه دهد و همچنان میتوان نامش را در لیست محبوب ترین مجری های برنامه های کودک قرار داد.

عمو قناد و عمو های فیتیله ای

«محمد مسلمی و حمید گلی و علی فروتن »

فیتیله

محمد مسلمی و حمید گلی و علی فروتن همان عموهای فیتیله ای معروف برنامه های کودک هستند که از محبوبیت ویژه ای میان بچه ها برخوردارند.

عمو های فیتیله ای سه مجری معروف برنامه های کودک از سال 83 ساخت برنامه برای بچه ها را آغاز کردند و با نمایشی از کارهای خوب و بد به بچه ها آموزش میدادند.

عمو های فیتیله ای در کنار مجید قناد معروف به عمو قناد یکی از پربیننده ترین برنامه های کودک را اجرا میکردند.

کدخبر: 928657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟