10 دختر جذاب جهان ! / هانا از ایران زیباترین دختر دنیا ! +عکس ها

زیبایی برای همه معنای مختلفی دارد و افراد ممکن است برداشت‌های مختلفی از آن داشته باشند. با این حال، گاهی اوقات بچه‌های زیبا با ظاهری منحصر به فرد هزاران نفر را در سراسر جهان مجذوب خود می‌کنند. این دختران به عنوان “زیباترین کودکان جهان” لقب گرفته‌اند. بدون شک همه دخترها زیبا هستند و هیچ زشتی وجود ندارد. اما امروز در مورد 10 دختر زیبا صحبت می‌کنیم که ظاهر فوق العاده‌شان توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرده‌اند.

آن‌ها اکنون در دنیای مدلینگ کودک و سینما پیشتاز هستند.

هانا پاک نیت

هانا پاک نیت

هانا پاک نیت به دلیل زیبایی خیره کننده اش توانسته است محبوبیت زیادی در فضای مجازی به دست آورد. عکس های مدلینگ «هانا پاک نیت» با تم و لباس پری دریایی را در ادامه ببینید.

 

آناستازیا بزروکووا

زیباترین کودکان

آناستازیا دختری زیبا اهل روسیه است که در مسکو به دنیا آمد و حالا یکی از مشهورترین دختران اروپاست. این دختر کوچولوی ناز چهره عکسی فوق العاده‌ای دارد. همچنین از استعداد بی نظیری هم برخوردار است زیرا در مدت زمان کم پیشنهادهایی از چندین برند دریافت کرده است. او برای مجلاتی مانند Vogue Bambini، Harper’s Bazaar، Collezioni و دیگران کار کرده و با برندهای مانند Moschino، Benetton، Dolores، Pinko، Incanto، MonnaLisa، Armani همکاری دارد.

اخیراً آناستازیا در سینما نیز ظاهر شده و در فیلم خانوادگی “راه شیری” بازی کرده است. او همچنین در یک موزیک ویدیو برای پروژه‌ای با عنوان “بی خوابی” بازی کرده است.

زیباترین کودکان

کریستینا در خانواده فوتبالیست مشهور روسلان پیمنوف و همسرش گلیسریا متولد شد. او در سن 3 سالگی وارد حرفه مدلینگ شد و در 4 سالگی با اعتماد به نفس روی سکو رفت. کریستینا با برند‌هایی مانند پرادا، باربری، روبرتو کاوالی، دولچه گبانا همکاری کرده است. چشمان زمردی خیره کننده و زیبایی شگفت انگیزش راه او را در دنیای مد و صنعت فیلم هموار کرده است.

علاوه بر مدلینگ، این دختر ژیمناستیک ریتمیک را هم دنبال می‌کند. او همچنین سال گذشته پس از امضای قرارداد با آژانس مدل LA Models به کالیفرنیا نقل مکان کرد.

جار ایجالانا

زیبا ترین  کودکان

این مدل کودک زیبا شاهکار است. جار ایجالانا یک مدل کودک اهل نیجریه‌ است. او در 1 ژانویه 2014 در لاگوس بزرگترین شهر تجاری نیجریه به دنیا آمد. جار ایجالانا، این مدل جوان سیاه پوست توسط نشریات متعدد به عنوان زیباترین دختر جهان شناخته شده است. ظاهر زیبای او هزاران نفر در سراسر جهان را مجذوب خودش کرده است. عکس این دختر زیبای شش ساله با آن موها و چشمان فوق العاده‌اش دنیای مجازی را ترکانده است.

چشمان زیبا، پوست کاملا صاف و موهای منحصر به فرد او، بسیاری از عکاسان را مجذوب خود کرده است. پس از این که موفه باموییوا، عکاسی از نیجریه، سه پرتره زیبا از او را در اینستاگرامش منتشر کرد، Jare ljalana به عنوان “زیباترین دختر سیاه پوست جهان” لقب گرفت. او را به دلیل زیبایی نفس گیرش “باربی سیاه” هم می‌نامند.

آناستازیا کنیازوا

زیبا ترین کودکان

آناستازیا کنیازوا یک مدل کودک روسی است که در 10 ژوئیه 2011 در مسکو، روسیه به دنیا آمد. به گفته مادرش، مردم از بدو تولد به ظاهر غیرمعمول کودک، به ویژه چشمان آبی‌اش توجه داشته‌اند. او چشمان آبی درخشان با ظاهری شبیه عروسک دارد که چشم هر بیننده‌ای را خیره خود می‌کند.

آناستازیا پس از انتشار چندین عکس فوق العاده زیبایش توسط مادرش، در اینستاگرام به شهرت رسید. از آن زمان او یک مدل بوده و در چندین برند لباس کودک کار کرده است. همچنین او برای شرکت هایی مانند Amoreco و KISABIANO مدل بوده است.

آنا پاواگا

زیبا ترین کودکان

 

آنا پاواگا یک مدل کودک روسی است. او جدیدترین مدل کودک است که از روسیه وارد دنیای مد شده است. آنا در سال 2010 در سن پترزبورگ روسیه به دنیا آمد. او هم یکی از زیباترین دختران روسیه است که از سه سالگی وارد دنیای مدلینگ شده و در ده ها برند سراسر جهان از جمله چین و Vogue Enfants (مکمل Vogue فرانسوی) کار کرده است.

دختر زیبای کوچولو به خاطر داشتن ظاهری عروسکی و چشمان سبز خاکستری‌اش همه را مجدوب خود می‌کند. در سن شش سالگی، آنا پاگاوا پس از این که مورد تحسین خیلی‌ها قرار گرفت لقب “زیباترین دختر جهان” را از آن خود کرد و به تیتر اخبار تبدیل شد.

او علاوه بر مدلینگ، حتی در کمپین‌های تبلیغاتی تلویزیونی نیز کار کرده است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نقش‌های سینمایی نیز اجرا کرده است. چهره زیبای او روی جلد مجله‌های معروف مانند “Erudute”، “Children”، “Billboard” دیده می‌شود. این دختر پیشنهادات زیادی برای تبلیغ محصولات مختلف کودکان دریافت کرده است.

آنا در دنیای فیلم و بازیگری هم استعدادش را محک زده و او در فیلم گروه “Marcel” “Mood Autumn” و A. Malysheva “Little Man” و همچنین در نقش اپیزودیک در فیلم “دنیای آب” بازی کرده است.

زیبا ترین کودکان

لورن لوند یک مدل کودک اهل کره جنوبی و یک بازیگر کودک تلویزیون است. او در 16 می 2008 در کره جنوبی به دنیا آمد. لورن یکی از محبوب‌ترین سلبریتی‌های بچه در جهان است و به خاطر بازی در سریال “سلام عزیزم” شهرت پیدا کرده است. همچنین، او به عنوان یکی از زیباترین بچه‌های آسیا هم شناخته می‌شود. او در بازیگری استعداد، مهارت و خلاقیت فوق العاده‌ای دارد.

لورن لوند نیز در فهرست محبوب ترین بازیگر کودک تلویزیون در جهان قرار گرفته است. او توسط شرکت‌های بی شماری از جمله Gymboree مورد تایید قرار گرفته است. همچنین، این دختر زیبا با برندهای لباس کودک مانند Aura Kids، MiniZaru و MiniMe کار می‌کند.

باور بر این است که اگر دو فرد از دو کشور و دو نژاد مختلف با هم ازدواج کنند، فرزندان فوق العاده زیبا و چه بسا با استعداد به دنیا می‌آورند. خب، لورن این دختر دورگه با مادر کره‌ای و پدر کانادایی‌اش، نشانه روشن و واضح از این واقعیت است.

Haileigh Vasquez

زیبا ترین کودکان

Haileigh Vasquez یک بازیگر کودک آمریکایی و یک مدل کودک است که در اینستاگرام به شهرت رسید. او در سال 2009 در ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. Haileigh  از سال 2012 کارش را به عنوان یک مدل کودک آغاز کرد و به عنوان یک مدل، در تبلیغات چندین برند مانند Motts و AT & T در تولیدات نیکلودئون کار کرده است.

Haileigh Vasquez همچنین در برنامه استیو هاروی شرکت کرده است. این زیبای جوان به چنان محبوبیت در اینستاگرام دست پیدا کرد که اکنون بیش از 130000 دنبال کننده دارد.

زیبا ترین کودکان

 منبع : خبر نامه

کدخبر: 925530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟