حجم ویدیو: 19.61M | مدت زمان ویدیو: 00:02:41

به گزارش گروه ترجمه رکنا، اخیرا ویدیویی از یک روش قدیمی برای آرام کردن ذهن در عرض 5 دقیقه در فضای مجازی به انتشار گذاشته شد که در این ویدیو چگونگی این روش را مشاهده می کنیم .

روزانه مردم به خاطر مسائل گوناگون استرس و اضطراب زیادی را تحمل می کنند به طور مثال؛ استرس های شغلی ، روابط اجتماعی ، خانوادگی ، مشکلات مالی و اقتصادی و دیدگاه مردمی که خود استرس آور است از جمله اضطراب هایی است که در طول روز هر فردی با آن درگیر است.

تحمل بخشی از استرس ها برای انسان طبیعی و حتی ضروری است ولی استرس بیش از حد زندگی و سلامت انسان ها را به خطر می اندازد اما شما می توانید به سرعت از شر استرس و اضطرابی که این روز ها تحمل می کنید خلاص شوید.

یک روش ساده برای برخورد با استرس و سردردهای ناشی از آن وجود دارد که یک تکنیک منحصر به فرد و خیلی قدیمی ژاپنی است که بیشتر از 5 دقیقه طول نمی کشد و همیشه و در هر مکان می توان آن را انجام داد.

برای این که بتوانی این تکنیک را تمرین کنی باید بدانی که هر انگشت دست نشان دهنده یک احساس یا رفتار خاص است .

انگشت شصت به شما کمک می کند با احساساتی مثل اضطراب و نگرانی مبارزه کنید ،با تکنیک انگشت اشاره می توانید با ترس مبارزه کنید، انگشت وسط کمکی است تا شما بتوانید خشم و عصبانیت خود را کنترل کنید ، انگشت حلقه با افسردگی و غم می جنگد و همچنین کمک می کند که قاطعانه تر عمل کنید و انگشت کوچک به کم شدن استرس کمک کرده و خوش بینی و اعتماد به نفس را بیشتر می کند ، این انگشت نشان دهنده عزت نفس است.

برای این که انرژی درون بدنتان را هماهنگ کنید هر انگشت را با دست مخالف بگیرید و همه انگشت ها و شصت را دور آن بپیچانید و حالا هر انگشت را به مدت یک تا دو دقیقه همین طور بگیرید ، این روش باعث می شود که هر زمان احساس کنید انگشتتان می پرد و اگر می خواهید ذهنتان را آرام کنید به آرامی وسط کف دست را با انگشت شصت دست مخالف فشار دهید و حداقل یک دقیقه آن را نگه دارید .

این روش به شما کمک می کند که از شر استرس و اضطراب و افکار منفی خلاص شوید و در این هیاهو و شلوغی به آرامش ذهنی دست پیدا کنید.

این تکنیک را هر روز تمرین کنید تا به آرامش دلخواه و به یک تعادل درونی برسید .

روش های زیاد دیگری نیز وجود دارد تا برای مقابله با استرس از آن استفاده کنید مانند ؛ ورزش کردن، یوگا، ماساژ ، ملاقات با دوستان ، گوش دادن به یک موزیک خوب و چیز های دیگر اما با این حال این تکنیک ژاپنی یکی از بهترین روش هایی است که می توانید سریع به آرامش برسید و سرحال شوید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 549004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟