چهار  ماده غذایی که در طول تابستان شما را لاغر نگه خواهند داشت

به گزارش گروه ترجمه رکنا همواره پس از پشت سر گذاشتن فصل سرما و فرارسیدن بهار و تابستان مشاهده می‌کنید که کمی پف کرده تر از گذشته شده اید. به همین دلیل نیز اگر قصد دارید در طول تابستان متناسب به نظر برسید، می‌توانید ازاین چهار ماده غذای استفاده کنید.

هندوانه

هندوانه یک میوه بدون جانشین برای افرادیست که در باشگاه‌های ورزشی به تمرین می پردازند. این میوه سرشار از مواذ غذایی فراوانی بوده و به عنوان یک ماده غذایی پسازتمرینی فواید بیشماری  برای اندامتان به ارمغان می‌آورد. نخستین فایده آن Hydratre و یا پیوند با آب پس از یک جلسه تمرینی سنگین است. فایده دیگر نیز قدرت ریکاوری بسیار بالای هنوانه است. 


بلوبری‌ها

یک غدای تابستانی فوق‌العاده دیگر! بلوبری‌ها می‌توانند بهترین دوست شما باشند. علاوه بر قدرت ریکاوری بسار بالای این میوه‌ها، وجود آنتی‌اکسیدان‌های فراوان درآن باعث شد ه که این میوه‌ها یک منبع غذایی خارق العاده برای ورزشکاران محسوب شوند. 


آناناس‌ها

برای بدنسازانی که به دنبال ساختن عضلاتی حجیم هستند، پروتئین یک ماده حیاتی به شمار می‌رود. ورای اهمیت فراوان پروتئین رسیده به بدن، هضم آنها و همینطور چربی‌ها یک موضوع حیاتی قلمداد می‌شود.  اما آناناس برای هضم این دو ماده غدایی بهترین گزینه است، کربوهیدرات مورد نیازتان را تامین کرده و سرشار از ویتامین‌های A، C، فسفر و پتاسیم می‌باشند که به قوام استخوان‌هایتان کمک شایان توجهی می‌کند. 


آلبالو و گیلاس

اگر به دنبال آن هستید که در تابستان مقداری چربی بسوزانید، پس مسلما باید مقداری آلبالو و گیلاس  در برنامه غذایی خود جای دهید. علاوه بر طعم فوق‌العاده این میوه‌ها می‌توانند نقشی حیاتی در پایین‌آوردن میزان چربی اندوخته شده در اندامتان داشته باشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 479481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟