درمان فوری میگرن با تخم شربتی

باید بدانید که برخی مواد غذایی مانند یک ماده سمی در بدن عمل می‌کنند، زیرا باعث تولید ترکیباتی می‌شوند که عروق را گشاد کرده و باعث بروز التهاب رگ‌های مغزی می‌شوند؛ در نتیجه سردردهای شدید ایجاد می‌کنند

 برای تسکین و همچنین جلوگیری از حملات میگرن لازم است از مصرف مواد غذایی تشدید کننده درد پرهیز کنید. یکی از دلایل اصلی میگرن مربوط به واکنش‌های بدن نسبت به برخی از ترکیبات موجود در مواد غذایی است که استرس و ژنتیک نیز جزو عوامل اصلی بروز این بیماری هستند.

باید بدانید که برخی مواد غذایی مانند یک ماده سمی در بدن عمل می‌کنند، زیرا باعث تولید ترکیباتی می‌شوند که عروق را گشاد کرده و باعث بروز التهاب رگ‌های مغزی می‌شوند؛ در نتیجه سردردهای شدید ایجاد می‌کنند، باید توجه داشته باشید که عواملی مانند چشم‌پوشی از صبحانه، کم‌خوابی و تحرک فیزیکی نامناسب و شدید نیز باعث بروز میگرن می‌شود.

همانطور که گفته شد اسیدهای چرب مانند امگا ۳ و امگا ۶ برای تسکین میگرن تاثیر بسیاری دارند که تخم کتان نیز حاوی ۷۲ درصد اسیدهای چرب امگا ۳ و ۲۵ درصد اسیدهای چرب امگا ۶ است.

تخم کتان را یکی از منابع غذایی ویتامین E. بدانید که برای تسکین میگرن فوق‌العاده است و مصرف روزانه دو قاشق غذاخوری از این دانه‌های ریز برای تامین ویتامین E. مورد نیاز شما برای تسکین سردردهایتان لازم است.

تخم شربتی را یکی از بهترین مواد غذایی موجود بدانید، زیرا این دانه‌های ریز برای ورزشکاران و همچنین افرادی که نیاز به مکمل‌های غذایی دارند و حتی افرادی که می‌خواهند لاغر شوند فوق العاده است، شما با افزودن این دانه‌های ریز به برنامه‌غذایی خود گام بزرگی در جهت تسکین سردردهایتان برخواهید داشت.

سخن آخر این که شما باید از خیر مصرف مواد غذایی ایجادکننده میگرن بپرهیزید، افزودن این دانه‌ها به برنامه‌ی غذایی تان مانند مکمل غذایی عمل کرده و به بهبودی شما کمک می‌کنند که توصیه می‌شود روزانه دو قاشق غذاخوری از این دانه‌ها را به برنامه غذایی روزانه خود اضافه کنید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472165 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟