ویتامینی که مسئول جوانسازی رگ های خونی است

 آنتی اکسیدان و ویتامین آ 20 سال رگهای خونی را جوان تر میکند

بیماری قلبی در تمام اشکال خود بزرگترین قاتل در آمریکاست داشتن یک رژیم غذایی برای قلب سالم و انجام تمرینات فراوان میتواند کمک کنداما کارشناسان بهداشت همچنان به دنبال یافتن درمان موثر تر هستند و شاید آنهارا پیدا کرده اند.یک مطالعه جدید نشان میدهد که آنتی اکسیدان میتواند تنفس و جریان خون جدیدی را در افراد سالخورده ایجاد کند.

رگهای خونی

در مطالعه کوچک منتشر شده در مجله هایپرتنشن محققان دانشگاه کلرادو بولدر ده داوطلب 60 تا 70 سال مکمل روزانه میتوکیو مصرف کردند این یک نسخه تصفیه شده از کوآنزیم آنتی اکسیدان طبیعی است.ده نفر دیگر پلاسبو را دریافت کردند و پس از 6 هفته محققان سلامت و اندازه شریان شرکت کنندگان را تجزیه تحلیل کردند،سپس گروه مکمل پلاسبو را در حالی که دیگران میتوکیو مصرف میکردند تغییر داد.

رگ های خونی در سر انسان

در نتیجه آزمایش آنها محققان یادآور شدند که داوطلبانی که مکمل را دریافت کردند شریان هایشان انعطاف پذیری را به دست آورده اند.اساس به نظر میرسد که میتوکیو پیری شرایین را 15-20 سال کاهش میدهد.نویسنده موسسه مطالعاتی دانشجوی دکترا پس از دکترا متیو رزمن در یک نشریه مطبوعاتی اظهار داشت که بهبود اگر پایدار باشد با کاهش 13% بیماری های قلبی همراه است.

بر اساس تحقیقات دکتر دانمارو مولانا راسل مطالعه زندگی تازه را در تئوری بی اعتبار میکند که مکمل رژیم غذایی آنتی اکسیدان هارا بهبود میبخشد وی ادامه داد :این نشان میدهد که هدف گیری میتوکلندری ممکن است برای کاهش استرس اکسیداتیو و بهبود سلامت قلب و عروق با پیری بهتر باشد.

رگ

ساختار رگ های خونی

دکتر رزمن و سیلز اشاره کرده اند که فعالیت بدنی و عادات غذایی مناسب همچنان بهترین راه برای جلوگیری از بیماری های قلبی است او گفت در سطح سلامت عمومی انجام این کار ها کافی نیست ما به دنبال گزینه های بهتر برای جلوگیری از تغییراتی که با افزایش سن باعث بیماری میشوند هستیم و مکمل ها یکی از همین گزینه هاستند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 460900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟