کشنده ترین سرطان مردانه را با این آبمیوه شکست دهید

معمولا میانگین زمان دو برابر شدن این سلول ها 15 ماه است اما در مطالعه اخیر پس از مصرف آب انار این زمان به حدود 54 ماه رسید.نوشیدن روزانه یک لیوان آب انار به میزان قابل ملاحظه ای پیشرفت سرطان پروستات را کند می کند.انار یکی از میوه های زمستانی و بسیار مفید است. این میوه حاوی مخلوطی از ترکیبات شیمیایی ارزشمند است که آسیب سلولی را کاهش می دهند.

آب انار اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی بالایی دارد که بدن را در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. همچنین حاوی ایزوفلاون هایی است که در مرگ سلولهای سرطانی نقش دارند.

سرطان پروستات با اندازه گیری سطح ترکیبی موسوم به آنتی ژن اختصاصی پروستات (PSA) تشخیص داده می شود. برای بررسی پیشرفت این بیماری زمان دوبرابر شدن سلول های سرطانی مورد سنجش قرار می گیرد که هرچه کوتاهتر باشد بیانگر سرعت بیشتر رشد بیماری است.

معمولا میانگین زمان دو برابر شدن این سلول ها 15 ماه است اما در مطالعه اخیر پس از مصرف آب انار این زمان به حدود 54 ماه رسید.این تیم تحقیقاتی اظهار امیدواری کردند که بتوانند با استفاده از نتایج این مطالعه در کنار سایر روش های درمانی مانند هورمون درمانی یا شیمی درمانی استفاده کنند.محققان می گویند این تاثیر ممکن است به حدی باشد که حتی طول عمر بیماران را نیز افزایش دهد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444652 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟