معجزه جوانی پوست با قلم گاو

خواص قلم بیشمار و بی نظیر است . طبق گفته ی محققان انگلیسی آب قلم از پیری پوست جلوگیری می کند.درد مفاصل را تسکین می بخشد و عملکرد مغز و دستگاه گوارش را بهبود می بخشد. مطالعات انجام شده بر روی قلم و آب قلم نشان داده اند که می تواند سلامت شما را به هزاران روش بهبود بخشد.

کالری موجود در قلم گاو:

کالری 310 و سدیم 65 میلی گرم

چربی کامل 25 گرم، پتاسیم - - میلی گرم

چربی اشباع شده 10 گرم کل کربوهیدرات 0 گرم

فیبر رژیمی 0 گرم

چربی اشباع نشده 0 گرم

قند 0 گرم

ترنس 0 گرم

پروتئین 20 گرم

کلسترول 75 میلی گرم

ویتامین آ 0%

کلسیم 2%

ویتامین سی 0%

آهن 10%

خواص و فواید قلم گاو و آب قلم

1.سیستم ایمنی را تقویت می کند:

آمینو اسیدهای موجود در قلم گاو و آب قلم مانند آرژنین، گلوتامین و سیستنین، باعث افزایش ایمنی در انسان ها و حیوانات می شوند.

2. قلم گاو برای سرما خوردگی و برونشیت:

دلیل علمی محکمی وجود دارد که ما در فصل سرما و آنفولانزا به سوپ مرغ نیاز داریم. در سال 2000، یک مطالعه بر روی قفسه سینه، که سوپ مرغ را مورد مطالعه قرار داده بودند (قلم و آب قلم) منتشر شد و دریافت که در واقع به کاهش علائم سرماخوردگی، با باز کردن خلط، باز کردن مسیرهای تنفسی و به هضم آسان کمک می کند.علاوه بر این، طبق گفته پزشکان سوپ مرغ به طور طبیعی حاوی اسید آمینه سیستیمی است که به طور شیمیایی شبیه داروی برونشیت است.

3. قلم گاو برای درمان التهاب:

مطالعات نشان می دهد که بسیاری از آمینو اسیدها در قلم و آب قلم (مانند سیستین، هیستیدین و گلایسین)، التهاب را کاهش می دهند و ال-گلوتامین به طور خاص التهاب روده را کاهش می دهد. علاوه بر این، همان مقاله که در ماه اکتبر سال 200 که در بالا ذکر شد به این نتیجه رسید که فواید ضد التهابی سوپ مرغ می تواند یکی از چیزهایی باشد که برای تسکین علایم سرماخوردگی رایج بسیار مفید است.

4. قلم گاو برای کمک به استحکام و دندان ها و استخوان ها:

مطالعه ای که بر روی مواد مغذی ضروری برای سلامت استخوان انجام شد، نشان داد که فرآیند تشکیل استخوان نیاز به "تامین کافی و ثابت این مواد مغذی" دارد:کلسیم، پروتئین، منیزیم، فسفر، پتاسیم، منگنز، مس، آهن، بور، ویتامین A، ویتامین K، ویتامین C و ویتامین های B.قلم گاو و آب قلم و گوشت یا ماهی منبع خوبی از همه این ویتامین ها و مواد معدنی هستند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 439414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟