تنها چاره لاغری را امتحان کنید!

یافته های اخیر دانشمندان نشان می دهد یک وعده صبحانه کامل سبب احساس سیری طولانی، تامین انرژی و اثر مثبت بر تمرکز حواس در طول روز می شود.

صبحانه مهم ترین وعده غذایی روزانه است و اگر وزنتان در حال افزایش است به احتمال زیاد عادت غذایی شما در وعده صبحانه می تواند مقصر اصلی چاقی تان باشد.

زمانی که ما صبحانه کافی نمی خوریم، بدنمان احساس کمبود می کند و به صورت خودکار عمل ذخیره سازی چربی را انجام می دهد و در کنار آن، ولع فرد برای خوردن وعده ناهار، بیشتر می شود بنابراین شرایط ابتلا به اضافه وزن و چاقی، به سادگی برای شما به وجود می آید.

یک وعده صبحانه سالم سبب احساس سیری طولانی، تامین انرژی و اثر مثبت بر تصمیم گیری و تمرکز حواس در طول روز می شود.

بهتر است بدانید که با نخوردن صبحانه به دلیل گرسنگی مجبور می شوید در طول روز کالری بیشتری مصرف کنید بنابراین دفعه بعدی که با عجله خانه را بدون صرف صبحانه ترک کردید این نکته را در نظر بگیرید که نادیده گرفتن صبحانه می تواند سبب پرخوری در بقیه ساعات روز شود.

استفاده از یک صبحانه غنی از پروتئین که حاوی پنیر کم چرب و یا تخم مرغ باشد موجب سرکوب هورمون‌های مسئول اشتها می‌شود که می‌تواند یک راهکار مؤثر برای کاهش مصرف غذا و تنقلات پرکالری در طول روز است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 366066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟