زوال عقل افراد سیگاری را تهدید می کند

کاهش وزن :محققان سنگاپوری به روش جدیدی دست یافتند که می‌تواند وزن انسان را تا ۳۰ درصد کاهش دهد.این روش خوراکی نیست؛ یک چسب مخصوص همراه با سوزن‌های ریزی است که در هر سوزن، ماده‌ای برای لاغری به بدن تزریق می‌شود؛ به خاطر داشته باشید که این چسب ویژه با چسب‌های لاغری موجود در بازار Store متفاوت است؛ چسب‌های موجود تنها حاوی کرم‌های حرارت دهنده موضعی هستند.

مصرف خودسرانه داروها :گرچه مهم‌ترین دلیل کبد چرب، رعایت نکردن نکات تغذیه ای است؛ مصرف خودسرانه برخی از دارو‌ها هم احتمال ابتلا به کبد چرب را افزایش می‌دهد.دارو‌هایی مانند مُسکن‌ها (استامینوفن)، کورتون ها، دارو‌های ضدتشنج، استروئیدها، دارو‌های هورمونی زنانه و بتامتازون از جمله این دارو‌ها هستند؛ در حالی‌که متاسفانه این دارو‌ها در کشور خودسرانه مصرف می‌شود.

قلبی سالم با مسواک :مسواک زدن دندان‌ها علاوه بر جلوگیری از پوسیدگی دندان‌ها و حفظ بهداشت دهان، به سلامت قلب Heart انسان هم کمک زیادی می‌کند. همچنین محققان دریافته اند که میزان مشخصی از سدیم در بزاق دهان می‌تواند یک هشدار اولیه برای مشکلات قلبی باشد.

نوشیدنی آرام بخش :چای کوهی خواص زیادی دارد؛ چای کوهی یک نوشیدنی فوق العاده برای تقویت اعصاب است. این چای مفرح و شادی‌آور است و برای تسکین سر درد، درد‌های عصبی، سرگیجه و حتی درد‌های مفصلی و رماتیسمی فوق العاده موثر است.

آلزایمر:برخی از عوامل در ایجاد و پیشرفت سریع آلزایمر موثر هستند؛ یکی از عوامل اصلی در بروز آلزایمر سن افراد است، به طوری‌که خطر ابتلا به آلزایمر پس از ۶۵ سالگی تا 2 برابر افزایش می‌یابد. وراثت و سابقه فامیلی آلزایمر، ضربه به سر و بیماری‌های قلبی از دیگر عوامل افزایش احتمال ابتلا به آلزایمر است.همچنین مطالعات پزشکان نشان می‌دهد، مصرف دخانیات به دلیل تاثیر بر سیستم گردش خون به ویژه عروق مغزی، احتمال ابتلا به آلزایمر را در افراد افزایش می‌دهد.

دمنوش ها :مصرف دمنوش‌های گیاهی در ایران بسیار متداول شده است؛ گرچه دمنوش‌ها خواص زیادی دارند، اما نوشیدن بی رویه آن مخصوصا به بهانه رفع سردرد عوارض زیادی دارد.برخی از افراد تصور می‌کنند هر چه بیشتر دمنوش‌ها را مصرف کنند، سلامت آن‌ها بیشتر تضمین می‌شود؛ در حالی که مصرف بی رویه دمنوش‌ها عوارض خود را به همراه دارد.توجه کنید که نوشیدن دمنوش در شرایطی مفید خواهد بود که بدن از قوت کافی برخوردار باشد؛ به همین دلیل لازم است ابتدا بدن تقویت شده و همراه با آن دمنوش مصرف شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 343494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟