تاثیرات آب و هوا روی کاهش وزن

 مریم ایران زاده اصل عضو انجمن علمی طب سنتی گفت: تدابیر و توصیه‌های لاغر شدن، عمومی نیست و تا جایی که به تندرستی فرد آسیب نرساند، قابل اجراست و حتماً باید با مشورت پزشک متخصص طب ایرانی و زیر نظروی انجام شود.

تاثیر آب و هوا در لاغر شدن

عضو انجمن علمی طب سنتی افزود: ماندن در آب و هوای گرم و خشک، آفتاب گرفتن، بدن را لاغر می‌کند و قرار گرفتن در آب و هوای مرطوب چاق کننده است.بهتر است در منزل و محل کار، از وسایل گرم کننده و خنک کننده رطوبت زا مانند کولر آبی یا بخور، استفاده نشود.وی عنوان کرد: افرادی که از سرزمین‌های گرم و خشک به مکان‌های سرد و تر مهاجرت می‌کنند، استعداد بیشتری برای چاق شدن پیدا می‌کنند و برعکس. مثلاً افرادی که از استان‌های کویری ایران مانند کرمان به آب و هوای سرد و تر حاشیه دریای خزر مهاجرت می‌کنند، اگر مراقب نوع تغذیه و سبک زندگی خود نباشند، به سرعت افزایش وزن پیدا می‌کنند.

تاثیر آداب خوابیدن در لاغری

پرهیز از خواب طولانی، خوابیدن به هنگام بین ساعت ۱۰-۹ شب، سحرخیزی، خوابیدن با معده سبک و پرهیز از خوابیدن بلافاصله پس از صرف غذا ( دست کم باید ۳-۲ ساعت فاصله باشد)، پرهیز از خوابیدن در روز در لاغر شدن افراد موثر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 270477 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟