داماد شیطان صفت سراغ خواهرزنش رفت! / حکم اعدام تایید شد + جزییات

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از 2 سال قبل با شکایت یک دختر نوجوان به نام آتوسا آغاز شد. وی که همراه پدرش به پلیس آگاهی رفته بود از شوهر خواهر بزرگش به نام افشین شکایت کرد و از  جنایت سیاه وی پرده برداشت.

دختر نوجوان در تشریح شکایتش گفت:چند روز قبل پدر و مادرم به سفر رفتند و من و خواهر کوچکم به خانه خواهر بزرگترم به نام آناهیتا که به تازگی ازدواج کرده است رفتیم. اما آنجا دامادمان مرا آزار داد.

با این شکایت دختر نوجوان به پزشکی قانونی معرفی شد و وقتی کارشناسان آزار و اذیت و همچنین ضرب و جرح وی را تایید کردند تازه داماد 30 ساله بازداشت شد.

وی در حالی که منکر جنایت سیاه بود و می خواست با دروغگویی هایش خودش را بی گناه نشان دهد در شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در دادگاه

در ابتدای جلسه پدر آتوسا  که در دادگاه حاضر بود روبه روی قضات ایستاد و گفت: مدتی  قبل من و  همسرم برای شرکت در جشن عروسی یکی از اقوام به شهرستان رفتیم .اما چون آتوسا و دختر کوچکترم به مدرسه می رفتند آنها را همراه خودمان نبردیم. دختر بزرگم آناهیتا به تازگی ازدواج کرده بود که 2 دخترم را به او سپردم و 2 دخترم به خانه آناهیتا و دامادم افشین رفتند.

وی ادامه داد:  ما دو روز بعد از سفربرگشتیم و به خانه  مان رفتیم. اما من و همسرم متوجه  رفتارهای عجیب آتوسا شدیم. به نظر می رسید او حال روحی خوبی ندارد .افسرده و گاهی اوقات به شدت پرخاشگر بود و از اتاقش بیرون نمی آمد و  از رفتن به خانه خواهر بزرگش وحشت داشت. آثار ضرب و جرح روی بدن دخترم باعث شد به ماجرا مشکوک شوم. من از همسرم خواستم تا  هر طور شده با دخترم صحبت کند و علت تغییر رفتارش را بفهمد. بعد از چند روز آتوسا حرف هایی به زبان آورد که زندگی مان سیاه شد. او  به مادرش گفت دامادمان او را  آزار داده است.

این مرد ادامه داد: من اول حرف های دختر نوجوانم را باور نکردم اما وقتی او آثار ضرب و جرح روی بدنش را نشانم داد و گفت افشین او را کتک زده و با تهدید او را مجبور کرده تسلیم خواسته شومش شود به پلیس آگاهی رفتم و از دامادم شکایت کردم.من برای دامادم اشد مجازات می خواهم. چون زندگی دو دخترم را تباه کرده است.

تشریح جنایت سیاه

سپس دختر نوجوان که ترس در چشمانش موج می زد در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح ماجرا به قضات گفت: آن روز  من و خواهر کوچکم میهمان خانه خواهر بزرگم بودیم.آن شب سیاه خواهر کوچکم زودتر خوابید و خواهر بزرگترم با اصرار شوهرش به حمام رفت.وقتی من با افشین در اتاق تنها شدیم او رویم چاقو کشید و می خواست مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد. او وقتی مقاومت مرا دید به شدت کتکم زد و آزارم داد و تهدید کرد در اینباره به کسی حرفی نزنم.

این دختر در حالی که اشک می ریخت گفت: من برای افشین حکم اعدام می خواهم.

 سپس  متهم روبه روی قضات ایستاد و اتهامش را نپذیرفت. این متهم سعی کرد با دروغگویی هایش خودش را بی گناه نشان دهد.

ادعای عجیب در دادگاه

 تازه داماد گفت: وقتی پدر و مادر همسرم آتوسا و خواهر کوچکش را به من و همسرم سپردند از آنها مراقبت کردم. اما  آتوسا می خواست بدون اجازه و به تنهایی از خانه  بیرون برود که همسرم  مانع او شد و کار به دعوا کشید.

وی ادامه داد: آتوسا قهرمان ورزش رزمی است که  همسرم را کتک زد و من از همسرم دفاع کردم.

این متهم درباره آزار و اذیت دختر نوجوان گفت: آتوسا قبلا فیلم های سیاهی از خودش برایم فرستاده بود و من به زور او را آزار ندادم.

این متهم  در ادامه ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: مادر زنم مدتی قبل از من پول قرض گرفته بود و سر همین موضوع به هم اختلاف مالی داشتیم.گمان می کنم  به خاطر همین اختلاف مالی خانواده همسرم چنین موضوعی را علیه من مطرح کرده اند.

صدور حکم اعدام

در پایان جلسه قضات  وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده تازه داماد را به اعدام محکوم کردند.

 با اعتراض تازه داماد  به حکم صادره، پرونده در دیوانعالی کشور تحت رسیدگی موشکافانه قرار گرفت و تایید شد. به این ترتیب تازه داماد شیطان صفت در لیست سیاه اعدام قرار گرفت.

کدخبر: 935475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟