اعترافات جدید قاتل زنجیره‌ای / دختر جوان را بی رحمانه کشته بود + عکس و جزییات

به گزارش رکنا، جنایت‌های این قاتل مخوف از سال 2002 آغاز شد. در‌ماه مارس همان سال، میلی داولر 13ساله بعد از تعطیلی مدرسه از دوستانش خداحافظی کرد تا باقی راه تا خانه را به تنهایی برود اما در میانه راه ناپدید شد. هیچ‌کس از سرنوشت دختر نوجوان خبر نداشت و جست‌وجوها برای یافتن او نیز به نتیجه نرسیده بود تا اینکه چند روز بعد جسد بی‌جان او پیدا شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که او در مسیر رفتن به خانه از سوی فردی ربوده و به وی تجاوز شده و سپس به طرز بی‌رحمانه‌ای به قتل رسیده است.

پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای کشف اسرار این جنایت آغاز کرد اما در آن سال‌ها هیچ سرنخی از قاتل به‌دست نیامد. این پرونده برای مدت‌ها راکد ماند تا اینکه در سال 2011 تحقیقات در این پرونده برای پیدا کردن قاتل از سرگرفته شد. پلیس از طریق دی‌ان‌ای قاتل که روی لبا‌س‌های مقتول کشف شده بود به مردی به نام مایک رسید.

او در خانه‌اش دستگیر شد و بعد از اعترافاتش به ربودن و قتل دختر نوجوان، در همان سال مجرم شناخته شد. این اما تنها جنایتی نبود که مایک به آن متهم شد. پلیس در تحقیقات بیشتر دریافت که وی در سال 2003 دو دختر دیگر به نام‌های مارشا مک دانل 19ساله و آملی دلاگرانژ 22ساله را نیز به قتل رسانده است.

 او همچنین درسال 2004 تلاش کرده بود کیت شیدی 18ساله را به قتل برساند که موفق نشده بود. با شواهد به‌دست آمده، قاتل مخوف به 3 بار حبس ابد محکوم شد. اما پرونده او هنوز به پایان نرسیده  است و حالا و در بررسی‌های بیشتر شواهدی به‌دست آمده که نشان می‌دهد این مرد زنی به نام لین راسل و دخترش مگان را در شهر کنت، به ضرب گلوله به قتل رسانده است. با این شواهد  قرار است وی به‌زودی پای میز محاکمه قرار بگیرد.

کدخبر: 935341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟