عروسمان خیانت کرد او را با گلوله کشتم / خودکشی برادرم بخاطر خیانتکاری همسرش بود

به گزارش رکنا، متهمان بعد از خودکشی برادر بزرگشان تصمیم به قتل همسر وی گرفتند و زن جوان را مقابل چشمان دختر 10 سال اش با شلیک گلوله کشتند.

جنایت شبانه مردان نقابدار

مهر ماه  سال گذشته زنی هراسان با پلیس تماس گرفت و از حمله 3 مرد نقابدار به خانه خواهرش خبر داد. وی گفت 3 مرد که صورت هایشان را پوشانده بودند به خانه خواهرم در شهر قدس حمله کردند و خواهرم را با شلیک گلوله کشتند.

با این تماس ماموران به خانه زن جوان رفتند و جسد زن 37ساله به نام شیما با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

خواهر وی که شاهد جنایت بود به ماموران گفت: 3ماه قبل شوهر خواهرم به نام محمود خودکشی کرد و فوت شد. خواهرم شیما و دختر 10 ساله اش شبنم به تنهایی در خانه شان زندگی می کردند و من بعضی شبها به آنجا می رفتم و تا صبح پیش آنها می ماندم. دیشب 3 مرد نقابدار مقابل خانه آمدند و با شکستن شیشه و در وارد خانه شدند.

وی ادامه داد: یکی از آنها اسلحه داشت که به رویمان اسلحه کشید و ما را تهدید به مرگ کرد. ما از ترسمان به حمام فرار کردیم اما آنها در حمام را شکستند و مردی که اسلحه در دستش بود یک گلوله به پهلو و یک گلوله به سر خواهرم شلیک کرد . مردان نقابدار تهدید کردند اگر به پلیس حرفی بزنیم ما را هم می کشند.

با اظهارات تکان دهنده این زن ماموران به بازجویی از دختر قربانی پرداختند. این دختر که به شدت شوکه بود و به سختی صحبت می کرد اظهارات خاله اش را تایید کرد.

نخستین سرنخ

در حالی که تحقیقات پلیسی برای شناسایی مردان مسلح آغاز شده بود خواهر قربانی اظهارات تازه ای را مطرح کرد.

وی گفت: از وقتی شوهر خواهرم خودکشی کرد برادرهای او بارها خواهرم را تهدید به مرگ کرده بودند. آنها گمان می کردند خواهرم باعث مرگ شوهرش شده است. گمان می کنم مردان نقابدار برادرهای محمود بودند که دست به انتقام جویی زدند.

 با اظهارات خواهر قربانی ماموران به بررسی فیلم های دوربین مداربسته در نزدیکی خانه قربانی پرداختند و دریافتند مردان نقابدار دو برادر محمود و پسرعمه او بوده اند .

با به دست آمدن این سرنخ 2 برادرشوهر قربانی به نام کریم و سیروس و پسر عمه شان به نام ناصر  شناسایی و دستگیر شدند.

اما ادعا کردند از نحوه کشته شدن همسر برادرشان اطلاعی ندارند.

کریم گفت: نمی داند قاتل شیما کیست. سیروس هم مدعی شد هنگام کشته شدن همسر سابق برادرش محل دیگری حضور داشته است.

ناصر هم گفت هنگام وقوع جنایت خواب بوده است اما با بررسی آنتن دهی  گوشی های موبایل متهمان دستشان برای پلیس رو و مشخص شد تلفن همراه هر سه نفر در محل جنایت آنتن دهی داشته است.

با افشای حقیقت متهمان لب به اعتراف گشودند و کریم به قتل همسر برادرش اعتراف کرد .ولی مدعی  برادر و پسرعمه اش هنگام جنایت در محل حضور نداشته اند.

با این ادعا خواهر و دختر 10 ساله قربانی با متهمان روبه رو شدند و در مواجهه حضوری گفتند علاوه بر کریم، برادرش سیروس و پسرعمه اش هم حضور داشته اند. اما حالا کریم برای خلاصی دادن آنها به تنهایی قتل را گردن گرفته است.

در حالی که کارشناسان با کشف دو پوکه در محل جنایت اعلام کرده بودند دو پوکه از یک تفنگ شلیک شده ،برای کریم به اتهام قتل و برای سیروس و ناصر به اتهام معاونت در جنایت کیفرخواست صادر و پرونده شان  به شعبه 13 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه

در ابتدای جلسه پدر محمود که ولی قهری نوه اش است اعلام گذشت کرد و گفت: از طرف نوه خردسالم نه قصاص می خواهد و نه دیه و بدون هیچ قید و شرطی اعلام گذشت می کنم.

سپس پدر شیما روبه روی قضات ایستاد و گفت: دختر من در ماجرای خودکشی همسرش بی تقصیر بود. اما خانواده دامادم دخترم را در مرگ او مقصر می دانستند. به همین خاطر دخترم را بی رحمانه کشتند. من حاضر به  گذشت نیستم و برای کریم قصاص و برای دو همدستش اشد مجازات می خواهم.

سپس کریم در جایگاه ویژه ایستاد و قتل را گردن گرفت.

 وی گفت: شیما با غریبه ها رابطه پنهانی داشت و رفتارهای او باعث شد تا برادرم دست به خودکشی بزند. به همین خاطر تصمیم گرفتم از شیما انتقام بگیرم.من به تنهایی او را کشتم.

وی درباره نحوه تهیه اسلحه گفت: سلاح متعلق به برادر مرحومم محمود بود و همسرش هم باید با همان اسلحه کشته می شد.

سپس سیروس به دفاع پرداخت و گفت: اتهام معاونت در قتل را قبول ندارم و نقشی در ماجرا نداشتم.

وقتی ناصر روبه روی قضات ایستاد گفت: من دخالتی در این  ماجرا نداشتم و بی دلیل پایم به این پرونده باز شد.

حکم دادگاه

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده کریم را به قصاص و 6 ماه زندان به خاطر نگهداری و استفاده از سلاح محکوم کردند. سیروس به اتهام معاونت در قتل به 10 سال حبس محکوم شد .اما  پسرعمه شان از دست داشتن در ماجرا تبرئه شد.

با اعتراض اولیای دم به حکم صادره، پرونده در دیوان  عالی تحت رسیدگی قرار گرفت و قضات دیوان عالی کشور حکم صادره را نقض کردند تا متهمان بار دیگر در دادگاه از خود دفاع کنند.

با شکسته شدن حکم، پرونده بار دیگر به  شعبه 13دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و قضات خواستند تا پیامک های رد و بدل شده میان متهمان  طی 10 روز قبل از جنایت  بررسی تا روشن شود ضارب اصلی چه کسی بوده است.

با تکمیل تحقیقات  پلیسی، متهمان بار دیگر در دادگاه از خود دفاع می کنند

کدخبر: 928183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟