خیانت زن آرایشگر بعد از طلاق صوری برای معافیت پسرش / زن بیگناه متهم جنایت هالیوودی در کرمانشاه

به گزارش رکنا از کرمانشاه، روز جمعه 7 بهمن ماه، صدای شلیک چند گلوله در یکی از روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب، پلیس را به محل می کشاند؛ ماموران پلیس به محض ورود به یک ساختمان با 2 جسد ( یک زن و مرد ) مواجهه می شوند.

ماموران پلیس آگاهی اسلام آبادغرب با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی زنی ۴۴ ساله شده و در عملیاتی وی را دستگیر و بازجویی های لازم را به عمل آوردند.

متهم دستگیر شده در بازجویی ها عنوان می کند روز حادثه برای انجام کارهای زیبایی به آن منزل مراجعه کرده اما پس از حضورش، همسر سابق زن آرایشگر چند بار با وی تماس و اقدام به توهین و فحاشی کرده است.

طبق ادعای این زن، زمانی که درگیری لفظی بین زن آرایشگر و همسر سابقش بالا می گیرد وی قصد خروج از منزل را می کند اما ناگهان در مقابل در ورودی با مرد ۵۳ ساله ای که همسر سابق زن آرایشگر و مسلح به اسلحه کلاشینکف بوده، مواجه می شود.

متهم در ادامه بازجویی ها عنوان کرده که مرد ۵۳ ساله با توسل به زور وارد خانه شده و یک گلوله به سینه همسر سابق خود شلیک کرده و او را به قتل می رساند و طبق گفته های متهم، مرد مسلح قصد کشتن وی را نیز داشته اما با او بر سر تصاحب اسلحه درگیر می شود.

طبق اظهارات زن متهم، پس از وقوع درگیری میان وی و مرد ۵۳ ساله و جدال بر سر تصاحب اسلحه، سه تیر شلیک و به شکم آن مرد اصابت می کند که باعث کشته شدن وی می شود.

در همین راستا پرونده ای تشکیل و تحقیقات تکمیلی از سوی پلیس برای روشن شدن ابعاد مختلف ماجرا ادامه دارد.

اما بررسی های خبرنگار حوزه حوادث رکنا در اسلام آبادغرب، زوایای دیگری از این ماجرا را بیان شده است؛ براساس این بررسی های میدانی، این زن و شوهر برای برخورداری فرزندشان از معافیت سربازی، طلاق صوری می گیرند اما مدتی بعد شوهر، به وجود شخص ثالثی در زندگی خود شک می کند و درگیری های لفظی با همسرش آغاز می شود.

در نهایت روز جمعه با استفاده از یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و به قصد کشتن همسر خود راهی منزل می شود اما انتظار حضور دوست همسر خود در منزل را نداشته است.

در نهایت با شلیک یک گلوله، همسر خود را به قتل می رساند و سپس با دوست همسر خود درگیر می شود که در این بین جان خود را از دست داده و به قتل می رسد.

جزییات این پرونده در خصوص انگیزه قاتل به صورت یک ادعا است که تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

بنا بر این گزارش؛ بررسی های بیشتر این حادثه از سوی مقامات قضایی این شهرستان درحال پیگیری است.

 

کدخبر: 865856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟