بهترین برنامه های تناسب اندام در اپل واچ

به گزارش رکنا،  اگر شما هم از اپل واچ استفاده می‌کنید، می‌توانید ۹ برنامه ایده آل این ساعت هوشمند را به کار گرفته و عادات خوبی در برنامه سلامت خود ایجاد کنید.

علاوه بر اعلام زمان و نمایش اعلان‌ها، اپل واچ در درجه اول به عنوان یک ردیاب سلامت و تناسب اندام عمل می‌کند. دستگاه‌های سری ۴ تا سری ۷ دقیقا می‌توانند ضربان قلب شما را کنترل کنند، گام‌های برداشته شده و کالری‌های سوزانده شده را بشمارند، فعالیت‌های بدنی از یوگا تا شنا را ثبت کنند، به شما یادآوری کنند که در محل کار استراحت کنید و موارد دیگر؛ و این همه چیز نیست، شما حتی می‌توانید برخی از برنامه‌های اختصاصی را اضافه کنید، این ابزار پوشیدنی می‌تواند سلامت شما را حتی بیشتر تقویت کند. در ادامه برخی از برترین برنامه‌های تناسب اندام اپل واچ ارائه شده است که می‌توانید نصب کرده و آن‌ها بهره ببرید؛

۱. Strava

Strava

در بین دوندگان و دوچرخه سواران، Strava یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ردیابی فعالیت گوشی‌های هوشمند است. برنامه همراه آن برای اپل واچ، ضبط حرکات را از مچ دست شما آسان می‌کند، بنابراین ورزشکاران می‌توانند تلفن‌های خود را در خانه بگذارند.

هنگامی که اپل واچ خود را می‌پوشید، برنامه Strava آن می‌تواند تمرینات را از ابتدا تا انتها ثبت کند و در حین حرکت، آمار شما (زمان، سرعت، مسافت، سرعت و ضربان قلب) را روی صفحه نمایش دهد. پس از اتمام کار، اپل واچ شما خلاصه‌ای از فعالیت های شما را نشان می‌دهد و به محض اینکه به محدوده آن برگشتید، این اطلاعات را با تلفن شما همگام‌سازی می‌کند. در مجموع، Strava هشت نوع فعالیت مختلف، از دویدن صبحگاهی یا دوچرخه‌سواری بعد از ظهر گرفته تا پیاده‌روی و اسکی را دنبال می‌کند.

برای دریافت این قابلیت اپل واچ، نیازی به خرید اشتراک ممتاز ندارید. با این حال، اگر بخواهید آن را ارتقاء دهید، تجزیه و تحلیل و ویژگی‌های اضافی برای کمک به تعیین اهداف دریافت خواهید کرد.

۲. Lifesum

Strava

اگر قصد دارید بهتر غذا مصرف کنید، یک دفتر یادداشت غذایی می‌تواند به شما کمک کند میزان کالری دریافتی خود را کنترل کنید. به دنبال نسخه دیجیتالی این ابزار هستید؟ Lifesum به شما امکان می‌دهد خوردن و نوشیدن خود را از طریق تلفن یا مچ دست خود ردیابی کنید.

برنامه اپل واچ که همراه با این ردیاب رژیم غذایی و تغذیه ارائه می‌شود، یکی از جامع‌ترین برنامه‌هایی است که برای پوشیدنی‌ها دیده‌ایم: می‌توانید اطلاعات دقیق کربوهیدرات، پروتئین و چربی دریافتی روزانه خود را مشاهده کنید. سوابق غذای خود را به عقب برگردانید؛ و بدون باز کردن قفل گوشی، میزان مصرف آب را ثبت کنید. در واقع این برنامه به قدری چشمگیر است که اپل در جریان معرفی اپل واچ سری ۴، یک نسخه نمایشی از آن را ارائه کرد.

Lifesum اکثر ویژگی‌های خود را به صورت رایگان ارائه می‌دهد. با این حال اگر برای اشتراک سالانه بروید، توصیه‌های تغذیه‌ای اضافی و توصیه‌های رژیمی دریافت خواهید کرد که برای شما و اهداف رژیم غذایی شما شخصی‌سازی شده است.

۳. Streaks

Streaks

Streaks به‌عنوان فهرستی از کار‌هایی است که به شما کمک می‌کند عادات خوبی داشته باشید. به عبارت دیگر، شما در مورد کاری که می‌خواهید به طور منظم انجام دهید تصمیم می‌گیرید: عرق کردن با تعداد معینی از فشار، نوشیدن هشت لیوان آب و غیره. برنامه مطمئن می‌شود که به یاد می‌آورید که کار خود را روز به روز انجام دهید. شما می‌توانید ۱۲ کار مختلف را برای ردیابی مشخص کنید، سپس هر یک از این اهداف را با رنگ‌ها و نماد‌ها سفارشی کنید که شما را تشویق می‌کند تا مسیر خود را ادامه دهید. برای انگیزه بیشتر، این برنامه آماری ارائه می‌دهد که به شما نشان می‌دهد قدرت اراده شما در طول زمان چقدر خوب است.

اگر ترجیح می‌دهید قفل گوشی خود را باز بگذارید، برنامه همراه اپل واچ به شما امکان می‌دهد عادات خود را ثبت کنید یا Streaks را از مچ خود مشاهده کنید. توسعه دهندگان همچنین یک صفحه ساعت ویژه Streaks را ارائه می‌دهند که به وضوح وظایف روزانه‌ای را که هنوز باید از لیست خود بررسی کنید، نشان می‌دهد.

۴. Clue

Clue

علاوه بر عملکرد اصلی خود، Clue شما را در جریان اطلاعات سلامتی قرار داده و داده‌های شما را تجزیه و تحلیل می‌کند تا روند‌ها و مشکلات بالقوه سلامت را شناسایی کند، به علاوه، بین تلفن و ساعت هوشمند شما همگام می‌شود.

۵. Gymaholic

Gymaholic

اگر اپل واچ خود را در باشگاه می‌پوشید، برنامه جامعی مانند Gymaholic به شما کمک می‌کند تا به برنامه خود پایبند باشید. این به شما امکان می‌دهد جلسات خود را از قبل برنامه ریزی کنید و به شما کمک می‌کند تا تعیین کنید روی کدام ماهیچه‌ها می‌خواهید کار کنید و قصد دارید تا چه اندازه در این باره به خودتان فشار بیاورید، سپس با یادآوری به شما پینگ می‌کند تا مطمئن شود در مسیر خود باقی می‌مانید.

با برنامه همراه اپل واچ، می‌توانید گوشی خود را پشت سر بگذارید. برای مشاهده نحوه انجام یک فعالیت خاص از هر زاویه‌ای به صفحه نگاه کنید. وقتی با یک تمرین راحت هستید، در ست‌ها و تکرار‌های خود بدوید و در حین حرکت، پیشرفت خود را در ساعت هوشمند خود ثبت کنید.

۶. Nike+ Run Club

Nike+ Run Club

دوندگان مشتاق، خواه صاحب یکی از مدل‌های نسخه نایک اپل واچ باشند یا نباشند، باید پوشیدنی خود را با برنامه Nike+ Run Club بارگیری کنند. همانطور که انتظار دارید، دویدن‌های شما را ردیابی می‌کند و نقشه‌ها و آمار دقیقی را برای هر جلسه ارائه می‌دهد، اما این برنامه بسیار فراتر از آن است. برای مثال می‌توانید اعلان‌های صوتی را بشنوید که به شما کمک می‌کند تا با سرعت در مسیر حرکت کنید، حتی می‌توانید از دوستان بخواهید این تشویق‌ها را برای شما ضبط کنند. همانطور که برنامه عادت‌های شما را یاد می‌گیرد، پیشرفت خود را نیز در طول زمان می‌بینید و برنامه‌های مربیگری شخصی متناسب با سرعت و اهداف خود را دریافت خواهید کرد.

چیزی که ما در مورد پشتیبانی اپل واچ دوست داریم این است که بسیاری از برنامه اصلی از جمله دویدن‌های کوچینگ و ویژگی‌های نقشه برداری را دقیقا روی مچ دست خود دریافت می‌کنید. در عین حال، طراحی همه چیز را واضح و ساده می‌کند تا بتوانید اطلاعات ضروری را در یک نگاه در حالی که در حال حرکت هستید مشاهده کنید. به علاوه، همه این‌ها رایگان است.

۷. MyFitnessPal

MyFitnessPal

اگر Lifesum برای شما مناسب نیست، یک دفتر یادداشت دیجیتالی غذایی متفاوت را امتحان کنید. MyFitnessPal یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ردیابی رژیم غذایی در هر پلتفرمی است، اما ما به‌ویژه ادغام اپل واچ آن را دوست داریم. مانند نسخه تلفن، این امکان را به شما می‌دهد که میزان مصرف غذا و آب خود را در سریع‌ترین زمان و به طور مستقیم ثبت کنید.

MyFitnessPal از طریق تلفن یا پوشیدنی‌تان به شما امکان می‌دهد ببینید چقدر کالری مصرف کرده‌اید و کل آن را با مقداری که از طریق ورزش سوزانده‌اید مقایسه می‌کند. این برنامه حتی می‌تواند مواد مغذی دریافتی شما را به کربوهیدرات، چربی، پروتئین و غیره تجزیه کند؛ بنابراین یک نگاه سریع به مچ دست می‌تواند نگاهی دقیق به رژیم غذایی روزانه خود داشته باشد.

به دلیل محبوبیت، MyFitnessPal دارای تعدادی برنامه و سرویس شخص ثالث است که می‌توانند به آن متصل شوند، از جمله برنامه Apple Health و پلتفرم تناسب اندام Endomondo.

۸.Pocket Yoga

برنامه Pocket Yoga شامل همه چیز‌هایی است که برای کار با آسانا‌های خود نیاز دارید. این به شما امکان می‌دهد حرکات خود را با دستورالعمل‌های صوتی و تصویری هدایت‌شده بهبود بخشید، گزارشی مداوم از تمرین‌هایی را که قبلا انجام داده‌اید، حفظ کنید، و پیشرفت خود را با داده‌های ضربان قلب و کالری که از برنامه Apple Health استخراج شده است، بررسی کنید. در مجموع، می‌توانید از بین ۲۷ جلسه مختلف با مدت زمان و دشواری متفاوت انتخاب کنید.

هنگامی که برنامه همراه اپل واچ را دانلود می‌کنید، همه این کمک‌ها را روی مچ دست خود دریافت می‌کنید. این ساعت هوشمند همچنین به شما امکان کنترل تایمر‌های ورزشی داخلی برنامه را می‌دهد.

۹. Swing Tennis Tracker

Swing Tennis Tracker

برای علاقه‌مندان به تنیس که می‌خواهند عملکردشان را ببینند، Swing Tennis Tracker در واقع از معیار‌هایی استفاده می‌کند که توسط خود اپل واچ اندازه‌گیری شده است، نه یک آیفون متصل. همه چیز را از سرعت شوت‌های شما گرفته تا درصد اولین سرویس‌های شما و تعداد کالری‌هایی که در زمین می‌سوزانید، ردیابی می‌کند. اگر به دنبال شخصی برای بازی یا شراکت با او هستید، این برنامه همچنین به شما کمک می‌کند تنیسور‌های دیگری را که از همان برنامه استفاده می‌کنند، یافته و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

مجددا، می‌توانید تمام این اطلاعات را در پوشیدنی خود بررسی کنید و با کمک سیری می‌توانید تمام داده‌های مربوط به مسابقه و تمرین را در ساعت هوشمند خود ذخیره کنید. از آنجایی که این برنامه اجتماعی است، می‌تواند با دیگر ساعت‌های اپل در دادگاه ارتباط برقرار کند تا امتیازات شما را حفظ کند. هنگامی که دوباره به تلفن هوشمند خود نزدیک شدید، تمام اطلاعات جمع آوری شده می‌توانند با برنامه اصلی همگام شوند.

کدخبر: 829075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟