راز همخوابی های پسر نوجوان با مرد افغان در اوین درکه + عکس

به گزارش رکنا ، عقربه ها ساعت 9 صبح یکشبنه 31 مرداد ماه سال جاری را نشان می دادکه رهگذری در جلوی هتل اوین تهران با جسد پسر جوانی که دست و پاهایش بسته شده بود روبرو شد.
همین کافی بود تا تیمی از ماموران کلانتری 134 شهرک غرب در محل حاضر شوند و پس از تحقیقات ابتدایی بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی ازماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای افشاگری راز این جسد رها شده در خیابان وارد عمل شوند.
تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که قربانی جوان 20 ساله افغان است که دست و پاهایش به سختی به هم گره خورده بود و آثار کبودی روی گردن از خفه کردن این قربانی خبر می داد.
کارآگاهان در این مرحله پی بردند که جوان افغان یکی از کارگرهای مسجدی در محل حادثه است و درتحقیقات میدانی به پسر نوجوانی رسیدند که سرنخ عجیبی را پیش روی ماموران قرار داد.
این پسر نوجوانی به ماموران گفت: قربانی جنایت مسعود نام دارد و از او شنیده بودم که بارها از سوی یک مرد افغان مورد آزار و اذیت قرار گرفته و احتمال می دهم قتل از سوی همان مرد آزارگر که مرا نیز هدف اقدام شیطانی اش قرار داده، صورت گرفته باشد چون با هم اختلاف حساب داشتند.
همین کافی بود تا مظنون اصلی پرونده که مسعود نام دارد عصر یکشنبه 31 مرداد ماه در ساختمان نیمه کاره ای که در حال استراحت بود دستگیر کنند.
مسعود به ماموران گفت: کارگر ساختمان نیمه کار هستم و با مقتول و چند کارگر دیگر در مسجدی در منطقه آتی ساز مشغول به کار هستیم و گاهی اوقات نیز در همانجا می خوابیم و بعضی وقتها نیز به کانکسی که در نزدیکی هتل اوین است برای استراحت به آنجا می رویم.
وی افزود: صبح حادثه همگی برای کار به مسجد رفته بودیم اما خبری از حفیظ نبود تا اینکه صاحب کارمان به سراغش رفت و هرچه جلوی کانکس صدایش کردیم جواب نداد و وقتی وارد کانکس شدیم با جسد حفیظ روبرو شدیم.
صبح همه برای کار به مسجد رفتیم اما حفیظ نیامد. استاد کارش به سراغش رفت، هر چه او را صدا کرد جواب نداد. درنهایت وارد کانکس شد و آن زمان بود که متوجه شدیم حفیظ کشته شده است.
این مرد به بازپرس ایلخانی گفت: من حفیظ را به قتل نرساندم و پسر نوجوان به خاطر اینکه با من دشمنی دارد این ادعا را کرده است و هیچ رابطه شیطانی با آنها نداشته ام.
مسعود ادامه داد: چند روز قبل از کشته شدن حفیظ از او پول قرض گرفته بودم و چون صاحبکارم حقوقم را دیر داده بود با مقتول درگیر شدم تا اینکه شب قبل از حادثه به دیدن حفیظ رفته و بدهی اش را پرداخت کردم و نمی دانم در نبود من چه اتفاقی افتاده است.
بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی با توجه به ادعاهای عجیب این مرد افغان دستور بازداشت وی را صادر کرد و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
آخرین خبر های حاشیه ای المپیک 2016 ریو در رکنا.



اخبار زیر را از دست ندهید:
از قرار شوم پسر نوجوان با یک دختر تا جرایم سازمان یافته درتاریکخانه شبکه های اجتماعی

سوغات شوهرم از سفرش یک دوست دختر و یک زن صیغه‌ای است

خواستگار هوس باز مادر به اتاق خواب دختر رفت / کیوان قصد داشت به زور با من همخوابی کند+عکس دختر جوان

فیلم لحظه رفتار زشت و وحشیانه یک مرد با زن جوان در خیابان + تصاویر

دستگیری 4 دانشجو پس از یک میهمانی شبانه +عکس





اخباری که شاید از دست داده باشید:

شوهر بی نوا در اتاق خواب را به روی همسر و مرد غریبه قفل کرد / دوستان مرد کثیف زودتر از پلیس رسیدند و...

شوهرم را دست در دست یک زن در نزدیک خانه دیدم / فیلم لحظه حمله به شوهر هوس باز در خیابان / زن دستگیر شد+ تصاویر

فیلم شلاق زدن به دختر و پسر جوان در ملاعام / ارتباط پنهانی این دو جوان لو رفت +تصاویر

کدخبر: 192293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟