کمیته برقی‌سازی حمل و نقل شهر تهران پس از ابلاغ مصوبه شورای شهرآغاز به کار کرد

به گزارش رکنا، محسن هرمزی افزود: با برگزاری این کمیته، چالش‌های اصلی راهبری پروژه و شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی کار، در دست طراحی قرار خواهد گرفت تا با تأمین ناوگان برقی‌سازی، اجرایی‌سازی طرح امکان‌پذیر شود.

 وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا با انجام مطالعات و اقدامات مناسب زیرساختی و اجرای صحیح طرح برقی‌سازی شهر تهران، پایه‌گذار یک حرکت تاریخی و مؤثر برای پایتخت و الگوی موفقی برای تمام کشور باشیم، اهمیت و ضرورت تهیه و تدوین اسناد بالادستی ویژه این طرح را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: اعضای این کمیته باید مطابق با مطالعات فنی و شیوه‌نامه‌های اجرایی عمل کنند.

 معاون شهردار تهران در راستای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران، مقرر نمود تا مدل‌های واگذاری وسایل نقلیه برقی از سوی نمایندگان شرکت واحد اتوبوسرانی و سازمان تاکسیرانی بررسی شده و مراتب پس از جمع‌بندی در جلسات آتی، مطرح شده و مورد تصمیم‌گیری قرار گیرد.

 گفتنی است، در نخستین جلسه کمیته برقی‌سازی حمل و نقل شهر تهران، علاوه بر تشریح جزییات وظایف اعضای کمیته، مقرر شد فرآیندهای عملیاتی نمودن مدیریت برقی‌سازی توسط اعضای کمیته مورد بررسی قرار گرفته و پس از تصمیم‌گیری در کمیته، یک نسخه از آن برای شهردار محترم تهران ارسال شود.

 

کدخبر: 979661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟