چمران: شهرداری باید کرایه تاکسی های اینترنتی را تعیین کند

به گزارش رکنا، مهدی چمران در دویست و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز رئیس جمعیت هلال احمر در صحن شورا حضور خواهد یافت، اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری، شورا و جمعیت هلال‌احمر برای همکاری و آموزش مربیان با موضوع ایمنی در فرهنگسراها منعقد خواهد شد. 

وی افزود: این آموزش وظیفه هلال احمر است اما چون گنجایش کافی برای توسعه ندارد، شهرداری و سازمان مدیریت بحران مربیانی را جهت آموزش معرفی خواهند کرد. 

چمران با بیان اینکه بررسی بهای خدمات کارشناسی فنی و اساسنامه‌ها در جلسه امروز انجام خواهد شد، تصریح کرد: متن قانون درخصوص تاکسی‌های اینترنتی این است که شهرداری باید کرایه‌ها را تنظیم کند که البته امیدواریم با همکاری تاکسی های اینترنتی این مهم حاصل شود. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در تصویب طرح جامع ترافیک نظر بنده و نظر آقای شفیعی مطرح نیست بلکه نظر قانون مطرح است، گفت: اگر طرح در شورا تصویب نشود غیر قانونی است و بنده صراحتا این موضوع را اعلام می‌کنم. 

وی با تاکید بر اینکه بنده از اقدام فرمانداری در مورد تبلیغات نمایشگاه به شدت ناراحت هستم، خاطرنشان کرد: چون پای دولت در میان است نمی‌خواهند پشت دولت را خالی کنند؛ ما هرچه منطق و قانون به میان گذاشتیم به نتیجه نرسید و به هیئت حل اختلاف رسید. سازمان زیباسازی از پیش قرارداد داشت و نمی‌توانست قراردادها را لغو کند. 

چمران با بیان اینکه با وجود برگزاری نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب در بهمن ماه، مجددا نمایشگاه اتومبیل اسفندماه در نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود، گفت: نمایشگاه خودرو بیش از هر نمایشگاه دیگری ازدحام ایجاد می‌کند. مثل اینکه دوست دارند مردم را زجر بدهند و نذرشان قبول باشد.

کدخبر: 958168 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟