برگزاری اولین یادواره شهدای ورزشکار  هشترودبه صورت مجازی

هشترود / به گزارش رکنا، حجت حسین پور ضمن صدور بیانیه ای به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، این هفته را به تمامی جامعه ورزشی ،پیشکسوتان ، جوانان ، قهرمانان ، مدال آوران ، خانواده های شهدای ورزشکار تبریک گفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هشترود در گفتگو با رکنا ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و یاد و خاطره شهدای ورزشکار، گفت:  ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی در زندگی امروز دارد و رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: اثرات مثبت ورزش نه تنها بر سلامت جسم که بر روح و روان نیز به اثبات رسیده و با روحیه بالا و اندیشه قوی است که می توان بر انواع مشکلات و ناملایمات زندگی فائق آمد از طرفی اگر انسان، جامعه و زندگی سالم را هدف اصلی توسعه پایدار بدانیم در این صورت، ورزش را نیز باید محور و زیربنای سالم سازی جامعه و پایدارترین ابزار برای مقابله با بروز انواع انحرافات و آسیب های اخلاقی و اجتماعی قلمداد کرد.

وی با اشاره به این موضوع که ورزش حتی در دوران کرونا تعطیل نبوده گفت: البته در همین شرایط که باشگاه‌ها و اماکن ورزشی تعطیل می باشند مربیان و ورزشکاران با استفاده از فضای مجازی توانسته اند فعالیت‌های ورزشی خود در خانه انجام دهند و حتی برخی مسابقات را در فضایی تازه و متفاوت راه بیندازند.

حسین پور تاکید کرد: اهمیت گرامی داشت یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت بر هیچ کس پوشیده نیست، ورزشکاران نیز نقشی پررنگ در دفاع مقدس ایفا کردند، ابتدای هفته تربیت بدنی را با یاد شهدای ورزشکار آغاز خواهیم کرد تا با نام این عزیزان بتوانیم هفته خوب و پربرکتی داشته باشیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟