یکطرفه شدن جاده چالوس در روز عید غدیر

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

او افزود: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶ صبح امروز تا ۲ بامداد فردا در جاده‌های استان اعمال شد.

او گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از کرج به مرزن آباد یکطرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲ بامداد فردا از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

او با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، گفت: آمدوشد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز از جاده هراز ممنوع شد.

استراحت اجباری جاده چالوس در روز جمعه یکم شهریور

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه یکم شهریور ماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۲ شهریور ماه نیز از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود:رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه یکم شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲ شهریور ماه نیز از مرزن آباد به کرج ممنوع خواهد بود.

او با اشاره به اینکه آمدوشد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۶ روز جمعه یکم شهریور ماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲ شهریور ماه از جاده هراز نیز ممنوع است افزود:آمد و شد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲ شهریور ماه تا ساعت ۱۸ نیز از جاده هراز ممنوع است.

او از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497955 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟