تهران نیاز به جراحی‌های اساسی دارد

رکنا اجتماعی: پور سید آقایی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، ری، تجریش گفت: از مهمترین مشکلات تهران ترافیک است که انشالله در این زمینه تهرانی تو خواهیم ساخت.استقبال از مهر اولین آزمون جدی شهرداری در این دوره است.

پور سید آقایی گفت: بعد از انتخاب بنده جلسه استقبال از مهر با حضور آقای نجفی برگزار شد. کار اصلاحات در تهران با تغییرات اندک حاصل نمی شود این شهر نیاز به جراحی های أساسی دارد و بحث ترافیک اولین آزمون جدی شهرداری خواهد بود.

وی افزود: به طور روتین١٦ درصد ترافیک شهری مربوط به سفرهای شهری آموزشی است و با توجه به اینکه سرویس مدارس فعال نیست این موجب ترافیک بیشتر می شود.

پور سید آقایی گفت: بحث سامانه سرویس مدارس مطرح است که با آموزش و پرورش هماهنگی های خوبی در این خصوص صورت گرفته است و بر این اساس روی ماشین هایی که کار حمل و نقل دانش آموزان را انجام می دهند برچسب هایی نصب خواهد شد که وسایل حمل و نقل قابل ردیابی باشند.

وی با تاکید بر اینکه کار نظارت بر سرویس های مدارس به عهده سازمان تاکسیرانی است بیان داشت: سه خط جدید اتوبوسرانی در منطقه ٤و٨ طراحی شده است که مختص سرویس بچه ها است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 303673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟