شهرداری به بلاتکلیفی کسبه ضلع شمالی ساختمان پلاسکو پایان دهد

رکنا اجتماعی: افشین حبیب زاده در پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری در خصوص حادثه Incident ساختمان پلاسکو گفت: این ساختمان دارای دو بخش شمالی و جنوبی بوده است که در حادثه آتش سوزی بخش جنوبی آن به طور کامل فرو ریخت، اما بخش شمالی آسیب جدی به آن وارد نشده است.

وی افزود: باید رفتاری که با ساختمان بازار Store کویتی‌ها در ضلع شرقی این ساختمان شده است همانند آن با بخش شمالی ساختمان پلاسکو صورت بگیرد. بررسی‌ها در بخش شمالی ساختمان پلاسکو نشان می‌دهد که در آنجا تنها به لحاظ تاسیسات و سیستم آتش نشانی مشکلاتی وجود دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ممانعت دادستانی برای ادامه فعالیت در بخش شمالی ساختمان پلاسکو به واسطه گزارشی است که توسط شهرداری تهران ارسال شده که در آن در خصوص تاسیسات و سیستم آتش نشانی این بخش از ساختمان پلاسکو ایراداتی عنوان شده است. در بخش شمالی ساختمان پلاسکو حدود 360 واحد وجود دارد که در حال حاضر بلاتکلیف هستند. لذا شهرداری باید وارد عمل شود و اگر مشکل تنها در تاسیسات و سیستم آتش نشانی است حتما نسبت به رفع آن اقدام شود تا این بخش از ساختمان قابل استفاده شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟