سیب زمینی مغزدار با هات داگ بپزید!

مواد لازم

سیب‌زمینی: پنچ عدد (یک کیلوگرم)

هات داگ: هشت عدد

نمک: به میزان دلخواه

فلفل سیاه: به میزان دلخواه

پنیر رنده‌شده: ۱۰۰ گرم

مرزه، آویشن یا رزماری: یک قاشق غذاخوری

روغن سرخ کردنی: به میزان لازم

پودر سوخاری: به میزان لازم

طرز تهیۀ

سیب‌زمینی‌ها را با آب در یک قابلمه بریزید و صبر کنید تا به جوش آیند. به مدت نیم‌ساعت صبر کنید سپس با یک چنگال بررسی کنید که سیب‌زمینی‌ها پخته شده‌اند یا نه. اگر پخته شده بودند، آن‌ها را درون یک آبکش بریزید. در‌حالی‌که سیب‌زمینی‌ها در حال سرد‌شدن هستند، هات‌داگ‌ها را به تکه‌های کوچک تقسیم کنید (به همان شکلی که در ویدئو می‌بینید تکه تکه کنید).

بعد از خنک‌شدن سیب‌زمینی‌ها، آن‌ها را پوست بگیرید، خرد کنید و در یک کاسه بریزید. حالا به مقدار دلخواه به آن نمک اضافه کنید. فلفل سیاه و پنیر رنده‌شده را هم اضافه کنید. پودر سوخاری (آرد) را به بقیۀ مواد اضافه کنید تا حدی که موادتان به یک خمیر نرم و قابل‌انعطاف تبدیل شوند. مرزه و آویشن (رزماری) را هم اضافه کنید و مخلوط کنید.

وقتی خمیرتان آماده شد، قسمتی از خمیر را بردارید و آن را کف دستتان صاف کنید. یک تکه از هات‌داگ را درون آن قرار دهید و خمیر را ببندید. بعد از اینکه خمیرها را آماده کردید، آن‌ها را در فریزر قرار دهید. بعد از ۳۰ دقیقه آن‌ها را از فریزر خارج کنید و در روغن داغ بریزد و سرخ کنید. البته به مدت ۳۰ ثانیه این کار را انجام دهید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 349799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟