پرسش و پاسخ

ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • برای زندگی با همسر جدید سردرگم هستم

    مرد 60 ساله‌ای هستم كه زندگی بسیار خوبی با همسرم داشتم. اما این روزها احساس می‌كنم مانند گذشته به او عشق و علاقه ندارم. تصمیم گرفته‌ام كه با زن جوانی ازدواج كنم اما به یاد سال‌های گذشته كه در كنار همسرم زندگی خوبی داشتم می‌افتم دچار سردرگمی می‌شوم. چه كنم كه از این سردرگمی نجات پیدا كنم؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ ۱۳:۳۴:۴۹
  • چگونه با پسر پرخاشگرم رفتار کنم؟

    پسرم 18 سال سن دارد. او بسیار پرخاشگر است و بر سر هر مسأله كوچكی عصبانی و پرخاشگر می‌شود به‌طوری كه گاهی این خشم او با درگیری و دعوا پایان می‌پذیرد. این موضوع اطرافیانش را بسیار آزرده خاطر می‌كند. با چنین رفتار فردی چكار باید كنیم آیا باید او را نزد روانشناس ببرم؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ ۱۳:۳۲:۱۴
  • به یکی از همکلاسی‌هایم خیلی وابسته شده‌ام

    15سال دارم. در مدرسه با یکی از همکلاسی‌ها دوست شده‌ام و به او خیلی احساس وابستگی می‌کنم با اینکه والدین و مشاور مدرسه می‌گویند بین ما همخوانی نیست و این دوستی به هر دو نفر ما آسیب می‌رساند ولی من نمی‌توانم از او جدا شوم. چه کاری باید انجام دهم تا از این شرایط رها شوم؟

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ ۱۳:۲۷:۲۳
  • وقتی فهمیدند 30 بار خواستگاری رفته ام دیگر به من جواب ندادند

    پسری 28 ساله هستم. بیشتر از 30 مورد خواستگاری کرده‌ام تا بالاخره گزینه دلخواهم را پیدا كردم، اما خانواده دختر و خود دختر وقتی این قضیه را فهمیدند در شك و تردید هستند و هنوز جواب نداده‌اند. لطفا راهنمایی‌ام كنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۲:۱۰:۳۱
  • پدر و مادرم وسط امتحانات من را به روستا می‌برند

    پدر و مادرم مرا به زور به روستا می‌برند و دوست ندارند كه من پیشرفت كنم. گاهی اوقات من را وسط امتحانات می‌برند. من حسابی از دست‌شان عصبانی می‌شوم و دوست ندارم با آنها بروم، ولی به خواسته من توجهی نمی‌كنند. لطفا راهنمایی‌ام كنید.

    دسته بندی: روانشناسی پاسخ: 1 تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ۱۲:۰۸:۱۶