سرهنگ علی سرحدی، رئیس پلیس فتای استان سیستان‌و‌بلوچستان درتشریح این خبر گفت: با دریافت گزارشی ازسوی دختری جوان مبنی‌بر انتشار تصاویر خصوصی خود و خانواده‌اش در شبکه‌های اجتماعی و اقدام به توهین و افترا، موضوع بلافاصله در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او تصریح کرد: عامل انتشار عکس‌های خانوادگی نامزد خواهر شاکی تشخیص داده شد، متهم در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرم شد ولی با دیدن ادله دیجیتال و مستندات با پذیرش جرم خود، اعتراف و عنوان کرد با انگیزه انتقام‌جویی اقدام به این کار کرده است.

سرهنگ سرحدی افزود: متهم پس از اینکه با نامزدش دچار اختلاف شد برای انتقام‌جویی اقدام به سرقت عکس‌های خانوادگی از گوشی او کرد و با ایجاد صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام عکس‌ها را در آن منتشر ‌کرد.

رئیس پلیس فتای استان سیستان‌و‌بلوچستان در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: از آنجایی که ضامن اصلی حفاظت از عکس‌ها و اطلاعات شخصی و خانوادگی خود فرد است، ضمن محافظت از ابزارهای هوشمند حامل داده، از به‌اشتراک‌گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی حتی با دوستان خود پرهیز کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484444 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟