گفتگو اختصاصی با 2 شیطان / جزئیات شکار 2 دختر مشهور اینستاگرامی در تهران +فیلم و عکس
حجم ویدیو: 67.97M | مدت زمان ویدیو: 00:10:26

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، از سیزدهم بهمن ماه امسال پرونده شیطانی ای پیش روی ماموران پلیس تهران قرار گرفت که در آن می‌شد حدس زد گروهی دختر ساده لوح در دام سیاهی افتاده‌اند.

دختر25 ساله‌ای که با ادعاهای هولناک پیش روی قضات شعبه دهم دادگاه کیفری یک تهران قرار گرفته بود با دستور قضایی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی رفت.

این دختر با گریه گفت: دو پسر جوان که قرار بود از من تست بازیگری بگیرند با پژو 206 سفید رنگ من را ربودند و پس از کتک زدن و تهدید به قتل من را تسلیم نیت شوم خود کردند.

وی درحالیکه خجالت می کشید ادامه داد: " یک هفته پیش بود که با پسری در اینستاگرام آشنا شدم او دعوتنامه ای داشت و از من و دیگر دختران جوان درخواست تست بازیگری و اجرای شوی لباس کرده بود. وسوسه شدم و بارها با او در اینستاگرام حرف زدم تا جزییات را به من بگوید تا اینکه متقاعد شدم تست بدهم.

دختر فریب خورده گفت: پذیرفته بودم که تست بدهم و قرار بود من را مطلع کنند منتظر بودم تا اینکه 13 بهمن ماه او به من پیامک داد که ساعت هشت شب راننده شرکت سراغم خواهد آمد تا مرا برای انجام تست بازیگری به دفترشان ببرد. آدرس خانه مان را دادم و دقیقا ساعت قرار یک پژو 206 سفیدرنگ که پسرجوانی پشت فرمان بود به بزرگراه اشرفی اصفهانی حوالی خانه‌مان آمد او خودش را راننده شرکت معرفی کرد. رفتار مودبانه ای داشت زمانی که سوار شدم ، راننده ی متن فیلمنامه ای را به من داد و خواست تا زمان رسیدن به شرکت آن را حفظ کنم و گفت که بر اساس آن تست بازیگری گرفته خواهد شد. در محدوده بازار مبل یافت آباد بود که راننده به صورت تلفنی با شخصی تماس گرفت و مدعی شد که دفتر شرکت شلوغ است و قرار شده تا تست بازیگری در دفتر شماره 2 شرکت انجام شود در مقابل یکی از مجتمع های فروش مبلمان در بازار یافت آباد توقف کرده بودیم تا اینکه پسر دیگری این بار به عنوان فیلمبردار شرکت سوار شد و گفت که دفتر دوم در شهرری است این جوان از راننده 206 خواست تا به سمت دفتر شرکت در شهرری برود. هنوز مسافتی زیادی نرفته بودیم که ناگهان آنها وارد جاده ای خاکی رفت آنجا بود که فهمیدم آنها نقشه ای دارند خواستم توقف کنند تا پیاده شوم اما اعتنایی نکردند تصمیم گرفتم خودم را بیرون ماشین بیندازم اما درهای آن از داخل باز نمی شد ناگهان جوانی که تصور می کردم فیلمبردار شرکت است به سمت من حمله ور شد در حال مقاومت بودم فریاد می زدم و کمک می خواستم که ماشین توقف کرد و راننده هم به سمتم آمد آنها من را به باد کتک گرفتند و پس از اجرای نیت شومشان بی رحمانه در تاریکی بیابان من را پیاده کردند و بی اعتنا به التماس هایم که می‌خواستم من را به شهر برسانند با سرعت حرکت کردند و رفتند."

شکار دومین دختر

کارآگاهان که برای رازگشایی از این پرونده وارد عمل شده بودند خود را در برابر سرنوشت مشابه دختر دیگری دیدند که 19 ساله است و دقیقا توسط همان دو پسر شیطان صفت افتاده اند.

این دختر به کارآگاهان گفت: در شب حادثه مادرم من را همراهی می کرد که در ادامه سرنشینان 206 ، در زمان پارک خودرو و پیاده شدن مادرم من را ربودند هرچقدر داد و بیداد کردم اعتنایی نکردند تا اینکه در تاریکی داخل یک جاده خاکی پیچیدند و با توقف در آنجا که هیچکس نبود من را به باد کتک گرفتند و بعد نوبتی من را هدف نیت شوم خود قرار دادند.

شناسایی ارابه شیاطین

کارآگاهان که با فعالیت شوم دو جوان شیطان صفت روبرو شده بودند به اقدامات فنی دست زدند و با بازبینی تصاویر دوربین های مراکز تجاری در یافت آباد خودروی پژو 206 را شناسایی کردند.

کارآگاهان با این سرنخ توانستند خانه صاحب ارابه شیاطین را در باقرشهر ردیابی کنند و زمانیکه خود را به پشت در این خانه رساندند دریافتند صاحب پژو 206 دو ابلیس سالها پیش درگذشته است و خانواده اش از آن خانه رفته اند.

کارآگاهان در این مرحله از تحقیقات پی بردند ارابه شیاطین پس از مرگ پدر خانواده در اختیار پسرش بوده است

خیلی زود این پسر 21 ساله به نام آرش شناسایی شد و دختران فریب خورده با دیدن عکس آرش ادعا کردند او همان راننده 206 سفیدرنگ است .

نخستین دستگیری

کارآگاهان خیلی زود مخفیگاه آرش در منطقه باقرشهر را شناسایی کردند و روز بیست و ششم بهمن ماه درحالیکه پژو 206 سفیدرنگ هم جلوی مخفیگاهش بود دستگیر شد و با به دست آمدن کارت بانکی یکی یک دختر غریبه داخل خودرویش چاره ای جز اقرار ندید.

او با اعتراف به شگرد شیطانی شان و آزارو اذیت دو دختر همدست 22 ساله اش به نام شاهین را معرفی کرد.

همین کافی بود تا شاهین نیز در همان محدوده زندگی آرش در منطقه باقرشهر دستگیر شود.

سومین شکار

کارآگاهان که دو دختر وحشت زده را با این دو ابلیس مواجهه داده بودند به ردیابی کارت بانکی دختر ناشناس پرداختند و خیلی زود وی را که یک دخترکرجی بود و فریب تست بازیگری را خورده بود شناسایی کردند و درجریان سرنوشت سیاه او قرار گرفتند.

گفتگو با پسر شیطان صفت

آرش 21 ساله که بخاطر تجاوز 2 دختر در نقشه فریبکارانه دستگیر شده است ادعا می‌کند از روی جوانی و نادانی دست به این کار زدم و هیچ وقت فکر نمی‌کردم دستگیر شوم.

تحصیلات؟

دیپلم.

شغل؟

مدیر فروش یک مبل فروشی در یافت‌آباد بودم.

سابقه‌داری؟

9 ماه قبل در عروسی عمویم مشروبات الکلی خورده بودم که دستگیر شدم.

الان به چه جرمی دستگیر شدی؟

تجاوز به دو دختر.

چه طور نقشه‌ات را اجرا کردی؟

من در کار تبلیغات مبل‌فروشی بودم و در اینستاگرام به شیوه‌های مختلف تبلیغات می‌کردم که برای تبلیغات از دخترانی که در اینستاگرام سرشناس هستند استفاده می‌کردم که در این سناریوی 2 دختر جوان را هدف تجاوز قرار دادم.

دختران سرشناس اینستاگرام؟

بله، دخترانی که بالای 500 هزار نفر فالور داشتند.

چه زمان تصمیم به اجرا نقشه شیطانی‌ات گرفتی؟

دو هفته قبل از اجرای کاری که نباید می‌کردم تصمیم گرفتم.

هر بازیگر تبلیغات چقدر پول می‌گرفت؟

برای یک دقیقه 550 هزار تومان.

دختران به حرفهایت اعتماد می‌کردند؟

بله، چون کارهای تبلیغاتی فروشگاه را در صفحه اینستاگرام خودم و جاهایی که ارسال کرده بودم مشاهده می‌کردند.

همدست هم داشتی؟

شاهین در یکی از تجاوزها حضور داشت.

چطور با دختران قرار می‌گذاشتی؟

در تماسی که با آنها داشتم می‌گفتم که راننده فروشگاه به دنبال شما می‌آید اما خودم سوار بر خودروی پژو 206 به محل قرار می‌رفتم و آنها را سوار می‌کردم.

شاهین همراه تو نبود؟

دختران نمی‌دانستند قرار است کار فیلم‌ برداری را کجا انجام می‌دهیم به همین خاطر در مسیر وقتی به شهرری رسیدیم با شاهین تماس گرفتم و او نیز سوار بر خودرو شد و زمانیکه به خیابان خلوت که از قبل آنجا را شناسایی کرده بودم می‌رفتیم و همانجا نقشه را اجرا کردیم.

با چاقو تهدید کردی؟

نه، کتک کاری و چاقویی در کار نبود، تهدیدشان کردیم، چون زن بودند و قدرت مقابله با ما را نداشتند.

التماس می‌کردند؟

بله، ولی ما اصلا گوش به حرفهایشان نمی‌دادیم.

در حالت عادی بودی؟

بله، اعتیاد نداشتم و هواسم جمع بود.

اگر خدایی نکرده یکی با نزدیکان تو این رفتار را می‌کرد چه کار می‌کردی؟

نمی‌بخشیدم اش.

چرا این کار را کردی؟

جوان و خام بودم و نادانسته این کار را کردم.

فکر می‌کردی دستگیر شوی؟

نه، اصلا فکر نمی‌کردم دستگیر شوم.

چرا؟

چون سابقه‌دار نبودم فکر نمی‌کردم شناسایی شوم.

خانواده‌ات خبر داشتند؟

نه، نمی‌دانم چطور به صورتشان نگاه کنم و به خانه بازگردم.

وضعیت مالی خوبی داری؟

ماهانه دو میلیون و پانصد هزار تومان در آمد داشتم.

ازدواج کردی؟

تصمیم به ازدواج گرفته بودم. با یک دختر 4 سال دوست بودم و چندی قبل به خواستگاری‌اش رفتم و قرار بود با هم ازدواج کنیم.

زمانیکه اقدام شوم را انجام می‌دادی چه حسی داشتی؟

یک لذت یک دقیقه‌ای بود و هنوز نمی‌توانم کاری که کردم را درک کنم.

بعد از تجاوز چه حسی داشتی؟

بعد از دومین تجاوز وقتی به سمت خانه می‌رفتم با خودم فکر می‌کردم که چرا دست به این کارها زدم و احساس می‌کردم دیگر خودم را نمی‌شناسم.

دستگیر نمی‌شدی به این رفتارها ادامه می‌دادی؟

شاید، خوشحالم که دستگیر شدم چون قبل از اینکه دختران بیشتر را اسیر نقشه‌ام کنم متوجه اشتباهاتم شدم.

شاهین را از کجا می‌شناسی؟

بچه محل هستیم.

حرف آخر؟

یک نصیحت به هم سن و سال‌های خودم می‌کنم که هر کاری می‌خواهند انجام دهند به آخر و عاقبت آن فکر کنند و هیچ کار و تفریحی ارزش میله‌های زندان را ندارد.

گفتگو با دومین شیطان

شاهین 20 ساله که در یک ساندویچی کار می‌کند در حالیکه نامزد داشته دست به تجاوز یک دختر جوان زده است.

چرا تجاوز؟

وقتی آرش همراه دختر جوان به سراغم آمد وسوسه شدم و در حالیکه او پشت فرمان بود من دختر جوان را اسیر نیت شوم خودم کردم.

چه حسی داشتی؟

بعد از تجاوز سرم به سنگ خورد.

چطور؟

خودم یک خواهر دارم و فکر کردم اگر یکی با خواهرم من این کار را انجام دهد چه می‌شود به همین خاطر دیگر به دنبال این کار نرفتم.

دومین طعمه‌تان را آرش وقتی دید زمان ندارد به سراغ تو نیامد؟

بله، ولی من قصد رفتن نداشتم و نمی‌خواستم دیگر این کار را انجام دهم.

ازدواج کردی؟

نه نامزدم کردم اما با این اتفاقات فکر نکنم نامزدم دیگر با من ازدواج کند.

برنامه‌ای برای آینده‌ات داری؟

نه، باید یک زندگی خراب شده را دوباره بسازم.

حرف آخر؟

پشیمانم و بابت کاری که کردم پشیمانم.

بنا به این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار دارند تا دیگر طعمه‌های احتمالی این 2 جوان متجاوز را شناسایی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 459800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟