کدام مدل کلاه را انتخاب کنیم و خوش تیپ شویم؟+ عکس های مدلینگ

اما چرا از کلاه استفاده نمی‌کنیم؟ چون ممکن است تیپ ما را بیش از حد شلوغ نشان دهد و یا چون نمی‌دانیم آن را چطور با بقیه‌ی لباس‌ها باید ست کنیم.
برای ست کردن کلاه با سایر لباس‌ها اولین گام این است که بدانید چه استایلی می‌خواهید داشته باشید.
ما با ست‌های زنانه و مردانه برای استایل‌های مختلف شما را در انتخاب کلاه مناسب کمک می‌کنیم. 

مدل کلاه تابستانی
راهنمای انتخاب مدل کلاه زنانه
انتخاب‌هایتان را به چند مدل کلاه معمولی محدود نکنید، خانم‌ها می‌توانند از مدل‌های مختلف کلاه برای استایل‌های متفاوت از تیپ اسپرت دخترانه گرفته تا تیپ مهمانی Party استفاده کنند.

مدل کلاه تابستانی

کلاه کپ برای یک تیپ اسپرت دخترانه انتخاب مناسبی است، آن را با شلوار جین،کفش کتانی و تی شرت ست کنید. اگرمی‌خواهید همراه با مد 2017 این تیپ را ست کنید سراغ این انتخاب‌ها بروید.
یک تی شرت سفید با فرم آزاد را انتخاب کنید، طرح نوشته روی تی شرت یکی از مدهای 2017 است.
یک شلوار جین زنانه با فیت اسلیم یا جذب رابا تی شرت ست کنید.
می‌توانید از انواع کفش کتانی زنانه استفاده کنید، اما پیشنهاد ما برای یک استایل متفاوت کتانی مدل سوپر استار آدیداس (Adidas) است.
برای کیف از یک کوله پشتی کوچک زنانه استفاده کنید.
 

شیک و زنانه با کلاه لبه‌دار
همه‌ی ما احتمالا حداقل یک بار استایل اسپرت را با کلاه کپ زنانه تجربه کرده‌ایم اما کلاه لبه‌دار مخصوص سلیقه‌های خاص است. آن را می‌توانید با یک تیپ مهمانی یا حتی مجلسی ست کنید، مثلا با دامن و تاپ یا پیراهن!

مدل کلاه تابستانی
سعی کنید رنگ کلاه یا جزییات آن به صورتی باشد که شما را در انتخاب لباس محدود نکند.
یک دامن کوتاه زنانه را انتخاب کنید، چون رنگ نوار دور کلاه مشکی است، مشکی رنگ مناسب‌تری برای دامن است.
بلوز را می‌توانید با کفش ست کنید، ست قرمز و مشکی یکی از آن ست‌های لباس زنانه‌ی دوست داشتنی است که حالتی شاد و تابستانی هم دارد.
سراغ یک کفش تخت زنانه بروید که با دامن کوتاه همخوانی بیشتری دارد، یک کفش زنانه‌ی قرمز رنگ!

مدل کلاه تابستانی
با همان مدل کلاه ساده می‌توانید یک ست مجلسی‌تر هم داشته باشید.
رنگ پیراهن زنانه ای که انتخاب می‌کنید بهتر است با رنگ زمینه‌ی کلاه که رنگی طبیعی و روشن است، همخوانی داشته باشد. رنگ‌های روشن برای استایل تابستانی مناسب‌ترند.
جزییات مشکی پیراهن و کلاه به شما اجازه می‌دهد که یک کفش پاشنه بلند مشکی را برای این ست انتخاب کنید.
این ست را با یک کیف مجلسی دستی کرم رنگ کامل کنید.

مدل کلاه تابستانی
اگر به دنبال مد 2017 و طرح‌های جدید در کلاه هستید، می‌توانید نگاهی به طرح‌های پرطرفدار 2017 بیاندازید و در مدل کلاه ها دنبال طرح‌های مد سالبگردید.
یکی از طرح‌های پرطرفدار امسال که به ویژه در اکسسوری‌ها کاربرد زیادی دارد، طرح “ریش ریش” است. ما به شما یک مدل کلاه مدرن با این طرح را برای استایل روزمره و کژوال پیشنهاد می‌دهیم.
یک شلوارک جین زاپ دار با مد ریش ریش را برای ست کردن با کلاه زنانه ی ریشه‌دار خود انتخاب کنید.
یک تاپ با طرح گل را با این تیپ زنانه ست کنید، طرح‌های گلدار امسال مورد توجه بسیاری از طراحان مد به ویژه در کلکسیون‌های بهار و تابستان قرار گرفته اند.
می‎توانید کفشی را انتخاب کنید که طرح و جنس و رنگ آن با کلاه متناسب باشد، یکی از مدل‌های کفش تخت تامز (Toms) برای این ست مناسب است.
مدل کلاه تابستانی

مثل یک جنتلمن، کلاه بگذارید!
کلاه در استایل مردانه هم می‌تواند کاربرد زیادی داشته باشد، بهتر است به یک کلاه کپ ساده اکتفا نکنید، به یاد گذشته از آن کلاه‌های فدورا یا شاپو هم در استایل خود استفاده کنید.
اگر نگران ست لباس خود هستید، ما می‌گوییم چطور به روش مد 2017 و با الهام از مدل‌های کت واک‌های مشهور این کار را انجام دهید.
 

مدل کلاه تابستانی
نگاهی به فیلم کازبلانکا بیاندازید، حتما به نظر شما هم همفری بوگارت خوشتیپ‌ترین مردی است که تا به حال دیده‌اید، چرا استایل او در این فیلم همیشه توجه‌ها را جلب می‌کند؟ شاید دلیلش کلاهی باشد که هرگز از مد نمی‌افتد.
کلاه مدل فدورا یکی از آن کلاه‌هایی است که هیچگاه از مد نمی‌افتد، آن‌ها متعلق به سال‌های 1900 نیستند، بلکه به مردان خوشتیپ و باسلیقه در هر زمانی تعلق دارند.
 

بیایید استایلمان را از حالت کاملا رسمی درآورده و کمی روزمره‌تر تیپ بزنیم!

ابتدا مدل کلاه مردانه را انتخاب کنید، یک کلاه مدل فدورا با رنگ طوسی انتخاب مناسبی است، این رنگ حتی از مشکی هم راحت‌تر ست می‌شود.
برای آنکه ست لباس‌هایمان بیش از حد تیره نباشد، از یک شلوار مردانه با رنگ سرمه‌ای استفاده کنید. یک شلوار پارچه‌ای با فرم جذب انتخاب خوبی است.
پیراهن مردانه ای که برای این ست انتخاب می‌کنید، باید با شلوار ست شود. چون قرار نیست استایل شما رسمی باشد، می‌توانید پایین پیراهن را داخل شلوار نگذارید.
کفش را با کلاه ست کنید، یک کفش راحتی مردانه با رنگ طوسی انتخاب خوبی است.
 

روزمره و خاص با کلاه کپمدل کلاه کپ مردانه آدیداس
مدل کلاه تابستانی
کلاه کپ مردانه یکی از کلاه‌های مورد علاقه‌ی آقایان است، آن را بیشتر با استایل اسپرت ست می‌کنند. اما می‌توانید با کمی خلاقیت یک استایل کژوال و روزمره‌ی متفاوت با کلاه کپ داشته باشید.
یک مدل کلاه کپ مردانه را انتخاب کنید، این انتخاب به سلیقه‌ی شما و ست لباسی که می‌خواهید داشته باشید بستگی دارد.
به جای شلوار ورزشی می‌توانید این بار یک شلوارک مردانه را انتخاب کنید. جین می‌تواند مدل مناسبی باشد اما ما این بار به شما شلوارک نخی را پیشنهاد می‌دهیم.
به جای تی شرت از پلوشرت مردانه در ست لباس خود استفاده کنید. بهتر است ترکیب رنگ‌هایتان را طبیعی باشد تا هم برای تابستان ست مناسبی داشته باشید، هم نگران کنار هم قرار گرفتن رنگ‌های مختلف نباشید.
یک کتانی ساده را به این ست لباس مردانه اضافه کنید، همیشه کتانی کانورس (Converse) می‌تواند با استایل شما هماهنگ شده و آن را شیکتر کند.
در آخر سعی کنید با مدل‌های مختلف کلاه استایل‌ها و ست‌های مختلف زنانه و مردانه را امتحان کنید. اگرچه اضافه کردن یک کلاه مناسب و زیبا به لباس‌ها و تیپ‌های متنوع ممکن است کمی دشوار به نظر برسد، اما آنچه از این ترکیب به دست می‌آید، متفاوت، زیبا و منحصر به فرد است. فراموش نکنید که پشت هر کلاه تاریخ پر فراز و نشیبی است که باید به آن توجه کرد!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟