وفاداری فاطمه به شوهرش مرد نامحرم را گستاخ کرد

فاطمه زن جوان در اینستاگرام فریب مرد هرمزگانی را خورد و تهدید شد که عکس های خصوصی اش منتشر می شود این زن با مراجعه به پلیس فتا هرمزگان خواستار پیگیری شد و این مرد پلید به دام افتاد.

 رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از کشف یک فقره پرونده با موضوع تهدید و اخاذی اینترنتی 25 میلیون تومانی خبر داد.

به گزارش رکنا، سرگرد احسان بهمنی، رئیس پلیس فتا استان هرمزگان در تشریح این خبر اظهار داشت: یکی از شهروندان به نام فاطمه با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد شخصی از طریق واتساپ وی را تهدید به انتشار عکس های خصوصی و اخاذی 25 میلیون تومانی کرده است، بر همین اساس مراتب برای پیگیری در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

مرد شیطان پرست زن متاهل را طعمه نقشه هایش قرار داد

این مقام انتظامی بیان داشت: طی تحقیقات و بررسی های انجام شده مشخص شد شاکیه که متأهل است و به علت عدم وفاداری همسرش و دوستی های مجازی او،از طریق اینستاگرام با خانمی به ظاهر تحصیلکرده در حوزه روانشناسی آشنا می شود و پس از مدتی چت و گفتگو پیرامون وضعیت زندگی خود،از طریق واتس آپ عکس های شخصی و فیلم های خصوصی خود را برای او ارسال می کند.

وی افزود: سرانجام شخص مذکور خود را پسر معرفی می کند و اقدام به تهدید شاکیه جهت فروش طلا ها  خود و سپس واریز 25 میلیون تومان به شماره کارت بانکی وی برای عدم انتشار عکس ها و فیلم های خانم جوان می کند،شاکیه پس از واریز قسمتی از مبلغ خواسته شده ، متوجه اشتباه و سهل انگاری خود می شود بنابراین اقدام به ثبت شکواییه و همراه با پرینت اسکرین شات از چت های تهدید و اخاذی به پلیس فتا مراجعه می کند.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: پس از هماهنگی کارشناسان این پلیس با معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس سرانجام با بررسی و پیجویی مالک حقیقی سیم کارت،دارنده کارت بانکی و همچنین ادمین اینستاگرام ، هویت و مکان متهم در یکی از استان های مرزی شناسایی شد.

مشاوره در اینستاگرام و اخاذی 25 میلیون تومانی 

سرگرد احسان بهمنی بیان داشت: ضمن تعامل افسرپرونده با پلیس فتا استان مربوطه و صحبت با خانواده متهم،تعهدات لازم اخذ و پس از بازگشت مبالغ اخاذی شده،سرانجام شاکیه رضایت کتبی اش را اعلام کرد،لذا پرونده برای سیر مراحل قانونی و تصمیم گیری نهایی به دادسرا ارسال شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 666759 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟