تجاوز سیروس به مریم در بیابان جنوب تهران!

به گزارش رکنا، این زن جوان که با اطلاع از صدور حکم خفیف برای متهم ابراز تعجب کرده بود، گفت: من 15 سال قبل با مرد میانسالی که ۱۲ سال از خودم بزرگتر بود ازدواج کردم. اما این زندگی ۶ ماه بیشتر طول نکشید و به خاطر اخلاق بد همسرم از او جدا شدم. به خانه پدری ام آمدم و ۱۲ سال آنجا زندگی کردم. در این مدت به عنوان منشی کار می کردم و خرج خودم را تأمین می کردم اما بعد از مدتی توانستم خانه ای برای خودم بگیرم.

مریم گفت: دی سال ۹۴ به خانه برادرم رفته بودم که زمان برگشت، مرد جوانی مرا به عنوان مسافر سوار کرد. در راه سر صحبت را باز کرد و از علاقه اش به من گفت. فهمیدم مسافرکش نیست بلکه از مدتی قبل مرا زیر نظر داشته است. او درنهایت شماره تلفن همراهش را به من داد و گفت قصد ازدواج دارد.

مدتی با سیروس در ارتباط بودم اما بعد از مدتی متوجه شدم تصمیمش ازدواج نیست و به پول و درآمد من چشم دارد به همین خاطر رابطه ام را قطع کردم، اما سیروس همچنان خواهان این رابطه بود . گه گاهی او را می دیدم تا اینکه برای عروسی خواهرم مجبور شدم از او مقداری پول قرض بگیرم و به او گفتم که این پول را پس می دهم . اما ای کاش زنگ نزده بودم از همان موقع تهدیدات سیروس شروع شد.

می گفت اگر با من نباشی ماجرا را به برادرت می گویم. درگیری ها و تهدیدها ادامه داشت تا اینکه یک هفته بعد دوست سیروس با من تماس گرفت و گفت او می خواهد خودکشی کند. بعد راضی ام کرد تا به دیدار سیروس بروم، وقتی سوار خودرواش شدم مرا به بیابان های اطراف آزادگان برد. ترسیده بودم با فریاد های من خودرو را نگه داشت می خواستم فرار کنم که اسپری به صورتم پاشید. با این حال شروع به دویدن کردم از دور مردی را دیدم و کمک خواستم اما سیروس از پشت مرا گرفت و با چاقو زد آن قدر که بیهوش شدم و او هم سوار خودرواش شد و از محل فرار کرد.

مریم ادامه داد: مرا به بیمارستان بردند مدتی در آنجا بستری بودم. یک کلیه ام را از دست دادم بخشی از صورتم فلج شده و آسیب شدیدی دیده ام که تا آخر عمر با من است. او می خواست مرا بکشد. اگر آن روز آن کارگر افغانستانی من را نمی دید و به کمکم نمی آمد الان زنده نبودم. با شکایت من سه ماه بعد سیروس بازداشت شد. در مدتی که فراری بود خانواده اش چندین بار به سراغم آمدند تا رضایت بگیرند اما رضایت ندادم. دادسرای جنایی تهران برای سیروس اتهام آدم ربایی، شروع به قتل و ضرب و جرح گرفت. اما دادگاه کیفری تمام اتهامات را رد کرد و تنها به خاطر ضرب و جرح او را به ۵ سال حبس و پرداخت دیه محکوم کرد. در حالی که مجازات آدم ربایی و شروع به قتل به ترتیب ۱۵ و ۱۰ سال حبس است . من چندین بار به این حکم اعتراض کردم اما بی فایده بود. الان پرونده ام برای اجرای حکم به دادسرا آمده است ولی من باز هم به حکم اعتراض زده ام.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مرجان همایونی

کدخبر: 556990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟