قتل مرد جوان در سرقرار با زن شوهردار!/قاتل برادر یک خانم فالگیر است!+عکس زن و مرد قاتل

ساعت 12 شب 18 تیرماه امسال  از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک جنایت در جاده ورامین – منطقه عباس آباد – زیر پل عابر پیاده ، به کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم اعلام شد .

به گزارش گروه جنایی رکنا، با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شخصی به نام سلیمان 30 ساله ، پشت فرمان خودرو پراید شخصی اش از ناحیه گردن و سینه مورد اصابت ضربات جسم قرار گرفته و به قتل Murder رسیده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

شاهد صحنه جنایت در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "داخل خانه نشسته بودم ؛ ناگهان متوجه ی صدای درگیری از داخل کوچه شدم ؛ خودم را به مقابل پنجره رساندم ؛ یک موتور سوار را دیدم که به سرعت در حال دور شدن از محل بود ؛ یک خودرو پراید نیز دقیقا زیر ساختمان پارک شده بود که درب آن باز مانده بود اما کسی از آن خارج نمی شد ؛ از خانه بیرون آمده و به سمت پراید رفتم که ناگهان با جسد جوانی در پشت فرمان ماشین روبرو شدم ؛ بلافاصله به 110 زنگ زده و موضوع را به پلیس اطلاع دادم " .

در بررسی صحنه ی جنایت کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که مقتول در یک لحظه غافلگیر شده و قاتل The Murderer بدون آنکه مقتول فرصت دفاع از خودش را پیدا کرده باشد ، وی را پشتِ فرمان ماشین و در حالیکه برابر شواهد قصد پیاده شدن از ماشین را داشته مورد اصابت ضربات خود قرار داده و به قتل رسانده است .

با توجه به شواهد بدست آمده از صحنه جنایت که نشان از ارتکاب جنایت با طرح و برنامه قبلی داشت ، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که مقتول قصد ملاقات با زن جوانی به نام "پروین" 35 ساله را داشته که خانه این زن در فاصله ی چند متری از محل جنایت قرار داشت ؛ لذا تحقیقات از این زن در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت .

پروین که متأهل و دارای یک فرزند است ، در اظهارات اولیه منکر هرگونه آشنایی با مقتول شد اما در ادامه مدعی شد که مقتول چندین بار برای او ایجاد مزاحمت کرده اما در خصوص مرگش مدعی شد که اطلاعی ندارد .

در شرایطی که پروین منکر هرگونه اطلاع از موضوع جنایت بود ، کارآگاهان موفق به شناسایی خانم آرایشگری به نام "پری" 48 ساله شدند که پروین ارتباط دوستانه ی نزدیکی با او داشت ؛ در ادامه ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که "پری" علاوه بر فعالیت در زمینه آرایشگری زنانه ، اقدام به فال گیری قهوه و پاسور در محل کارش برای زنان می کند !! و پروین نیز بارها برای فال گیری قهوه و پاسور نزد او رفته است .

تحقیقات پلیسی همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با شناسایی برادرِ پری به نام "عباس"40 ساله اطلاع پیدا کردند که او رابطه ای دوستانه با پروین برقرار کرده ؛ اینبار تحقیقات در خصوص رابطه ی عباس و پروین در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت اما پروین باز منکر هرگونه آشنایی و دوستی با عباس شد .

نهایتا با ارائه ی دلایل و مستندات غیرقابل انکار ، پروین به معاونت در ارتکاب جنایت و طرح پیشنهاد کشتن Killing مقتول به عباس اعتراف کرد .

پروین در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : "پیشنهادِ کشتن سلیمان را به عباس دادم ؛ عباس قبول کرد و از من خواست تا با سلیمان قرار ملاقات بگذارم ؛ پس از گذاشتن قرار ، موضوع را به عباس اطلاع دادم ؛ زمانیکه سلیمان به محل رسید و قصد پیاده شدن از ماشین را داشت ، عباس به او نزدیک شد و در یک لحظه اقدام به زدن ضربات چاقو به او کرد ؛ پس از آن با موتور از محل متواری شد " .

با توجه به اعتراف صریح پروین مبنی بر ارتکاب جنایت توسط عباس ، کارآگاهان در ساعت 6 عصر روز چهارشنبه 26 مهرماه  اقدام به دستگیری عباس در محل سکونتش در منطقه قرچک ورامین کردند .

عباس پس از انتقال به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ و اطلاع از اعترافات پروین در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "پروین به من گفته بود که مقتول او را به آبروریزی تهدید کرده و به این شیوه او را تحت فشار قرار داده است " .

عباس در خصوص شب جنایت به کارآگاهان گفت : "حوالی ساعت 22:00 مورخه 18/04/1396 در منزل خواهرم مشغول قماربازی بودم که پروین با من تماس گرفت و عنوان داشت که برای آن شب با مقتول قرار گذاشته ؛ از منزل خواهرم بیرون آمدم و به سمت عباس آباد حرکت کردم ؛ در بین راه از پروین پرسیدم : "آیا سلیمان رسیده ؟" که گفت : "نه" ؛ رفتم خانه و موتورِ دامادمان را برداشتم ؛ سر کوچه ی محل سکونت پروین منتظر ماندم تا اینکه مقتول با پراید سفیدرنگی آمد و زیر پل Bridge عابر پیاده پارک کرد ؛ با موتورسیکلت به او نزدیک شده و کنارش ایستادم ؛ تا آمد از ماشین پیاده شود ، با چاقو چند ضربه به او زدم ؛ [ پس از ارتکاب جنایت ] به سمت جاده نظامی حرکت کردم ؛ موتور را سر جای خودش در منزل پدری ام گذاشته و با ماشین خودم به منزلم در قرچک ورامین برگشتم " .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند".

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قاتل اهورا در صورت انتقال به زندان لاکان رشت توسط زندانیان کشته می شود! + عکس

تجاوز حامد به لاله 21 ساله در ویلا / لاله 60 میلیون تومان داد و رضایت داد

بامادر اهورا در اینستاگرام آشنا شدم / اهورا خواب بود که وسوسه شدم و!!! + فیلم و عکس

مراسم اشک ریزان برای "اهورا" + عکس

آزار سیاه و شوم اهورا تایید شد + عکس

انگیزه مرموز قتل «اهورا» + عکس

قتل در پارک جمشیدیه / قاتل پس از قتل بچه دار شد!

راز عکس یک مرد و دختر 6 ساله ای که در تلگرام جنجال به پا کرد و !!! +عکس

شاهرخ زندگی نفرین شده اش را به حراج گذاشت!

این جوان را می شناسید / او 4 ساله بود که از نعمت آباد دزدیده شد و !!!

مدت صیغه ام تمام شده ولی بهرام تهدید می کند که باید در کنار همسر عقدی اش با او باشم!

شرم انسانیت در قتل اهورا

مادرشوهرم خبر بدی داد و وقتی خودم را به خانه رساند پریسا را با شوهرم در شرایط بدی دیدم!

عروس وقتی داماد را در خلوت دید از وحشت غش کرد / فرشاد به دادگاه خانواده رفت!

خانواده ستایش: قصاص نمی خواستیم!

تولد نوزادی عجیب الخلقه +تصاویر

خانه زن و شوهر تهرانی راز مخوفی داشت + عکس

رفتار زشت ترامپ با بیوه باردار سرباز کشته شده ! + عکس

این مرد را می شناسید؟ / او شکارچی شیطان صفت 3 دختر 11 ساله است!+ تصاویر

ستاره زن سریال معروف تلویزیونی مورد آزار و اذیت قرار گرفت

کدخبر: 318282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟