راننده شیطان صفت اخراج شده بود/در دستگیری متهم با پلیس همراه بودیم

مدیرمسئول و سردبیر محترم پایگاه خبری رکنا،
با سلام
در پاسخ به خبر منتشره در آن پایگاه خبری، مورخ دوازدهم مهر ۱۳۹۶، با عنوان «گفتگو باراننده آژانس اینترنتی که زن جوان را به جای فرودگاه مهرآباد به بیابان برد + فیلم و عکس» و شماره خبر ۳۱۰۷۷۹ احتراما بیانیه زیر جهت اطلاع افکار عمومی و درج در آن رسانه ارسال می گردد.
با تشکر از همکاری و همیاری آن رسانه محترم.
بیانیه اسنپ؛ سامانه هوشمند حمل ونقل
در روزهای گذشته، در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی اخباری مبنی بر رسیدگی به ادعای مورد آزار قرار گرفتن یکی از کاربران مسافر این شرکت منتشر شده است. اسنپ ضمن ابراز تاسف از این خبر ناگوار، خود را ملزم به ارائه توضیحاتی به شهروندان عزیز و خانواده بزرگ این سامانه میداند:
متهم پرونده در زمان وقوع حادثه، کاربر راننده فعال در سامانه اسنپ نبوده است. با این وجود اسنپ پس از اطلاع از شروع رسیدگی به ادعای فوق و از ابتدای امر، همراه با مقام محترم رسیدگی کننده و به صورت داوطلبانه، به قصد تسریع روند دستگیری متهم اقدام کرده است. به اذعان مقامات محترم پلیسی، اقدامات به موقع و همکاری اسنپ در این زمینه موجب بازداشت هرچه سریع تر متهم، شده است. با دستگیری این فرد، این پرونده همچنان مفتوح بوده و از سوی مقامات مسئول در حال بررسی بیشتر جهت روشن شدن ابعاد و زوایای
از سوی دیگر، اسنپ مدتی قبل با متهم پرونده به دلیل برخورد و ظاهر نامناسب، قطع همکاری نموده اما این شخصی با سوءاستفاده و ارائه مدارک شخصی دیگر، توانسته مجددا و این بار با هویت شخصی جدید به سامانه اسنپ دسترسی پیدا کند.
اسنپ در سه سال گذشته، بیش از ۱۰۰ میلیون سفر را در صحت و امنیت کامل به انجام رسانده است. با این حال این شرکت نسبت به هرگونه اتفاق ناگوار احتمالی حساسیت داشته و به دقت آن را بررسی و برای جلوگیری از تکرار آن تلاش می کند. اسنپ عقیده دارد که حتی یک اتفاق ناگوار، می تواند باعث از بین رفتن آرامش جامعه و کاربران محترم گردد. همانگونه که این مهم را از ابتدای شکل گیری اسنپ به عنوان اصلی اساسی برای پویایی خود و همگام بودن با نیاز شهروندان جامعه در نظر داشته است.
امنیت و رضایت کاربران مسافر، از اولویتهای اصلی اسنپ است. در همین راستا سامانه اسنپ از ابتدای فعالیت خود، اقدام به بررسی سوابق و سوء نه داوطلبان کار در این مجموعه پرداخته است. از سوی دیگر حساسیت و نگاه مسئولانه اسنپ در افراد و ارزیابی مستمر آنها، باعث شده تا جامعه نزدیک به ۱۵۰ هزار نفری کاربران راننده اسنپ، جمعی از معتمدترین، دلسوزترین ومسئولترین افراد جامعه باشند.
اسنپ به عنوان بزرگترین سامانه هوشمند حمل و نقل کشور شفافیت و رعایت اصول اخلاقی حرفه ای را در صدر اصول کاری خود قرار داده و از تمامی شهروندان درخواست می نماید تا با آسودگی خاطر، از خدمات حمل و نقل هوشمند که موجبات رشد اقتصادی و رفاهی هر چه بیشتر جامعه را فراهم می کند، استفاده نمایند و با انتقال نظرات و پیشنهادات خود زمینه ساز ارتقای این خدمات باشند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 313865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟