فیلم لو رفته  دروغ بزرگ مهراد جم به دنیا جهانبخت
حجم ویدیو: 1.67M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45

مهراد جم خواننده جنجالی پاپ کشور مدتی قبل از کشور خارج شد. مهراد جم پس از خروج از کشور با دنیا جهانبخت یکی از شاخ های اینستاگرامی ازدواج کرد.مهراد جم پس از تمام حاشیه سازی ها به ایران بازگشت. این درحالی است که مهراد جم و دنیا جهانبخت منتظر به دنیا آمدن فرزندشان بودند.حالا مهرادجم در ایران در انتظار گرفتن مجوز خواهد بود.

به گزارش رکنا، این روزها به دلیل بازگشت مهراد جم به تهران و ول کردن دنیا جهانبخت انتقادات شدیدی به دنیا می شود و مهراد جم تبدیل به یک قهرمان شده است. ویدیو زیر که صحبت های مهراد جم است را ببینید.

بیایید فارغ از اینکه گذشته دنیا جهانبخت چه بوده صرفا رابطه او و مهراد جم را مورد ارزیابی قرار بدهیم. قطعا مهراد جم بازنده این رابطه بوده است چرا که رفتار او بچگانه بوده و مسئولیت پذیری نداشته است.

در این میان امیر تتلو که گفته می شود مدتی دنیا با او در ارتباط بوده گریه های دنیا جهانبخت که به دلیل رفتن مهراد جم و تنها گذاشتن او و بچه اش است را مسخره می کند.

امیر تتلو در این ویدیو صدایی از خودش منتشر کرده که گریه کردن دنیا جهانبخت را مسخره می کند و به مهراد جم و بچه اش که دنیا ادعا می کند پدر او مهراد است فحاشی می کند.

ظاهرا دنیا جهانبخت به این زودی ها نمی تواند مهراد جم را فراموش کند! او با انتشار این آهنگ نوشت که حال خوبی ندارد و فقط خودش می داند که چه در دلش می گذرد !

مهراد جم خواننده مشهور پاپ بعد از بازگشت به ایران فقط یک استوری در پل طبیعت منتشر کرد که ثابت کند ایران است و دیگر خبری از او نشده است.دنیا می گوید که از مهراد خبری ندارد و خانواده او هم وی را بلاک کرده اند.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه سرگرمی دارد

 

 

کدخبر: 726174 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟