توبه مهراد جم از ابتذال در بازگشت به ایران! + فیلم حضور در مراسم مذهبی
حجم ویدیو: 1.24M | مدت زمان ویدیو: 00:00:52

مهراد جم پس از تمام حاشیه سازی ها به ایران بازگشت. مهراد جم پس از خروجش از ایران با دنیا جهانبخت ازدواج کرد. مهراد جم و دنیا جهانبخت بچه دار شدند. در حواشی اخیر نیز مهراد جم ، دنیا جهانبخت را رها کرد و به ایران بازگشت. محسن افشانی با انتشار استوری در فضای مجازی افشاگری هایی درباره مهراد جم داشت.

مهراد چند روز پیش دنیا جهانبخت همسر قانونی خود که باردار بود را در لندن ترک و به ایران برگشت و ویدیویی از خود در پل طبیعت تهران منتشر کرد تا ثابت کند که به ایران آمده است. مهراد جم که مدتی پیش به ترکیه و سپس به لندن رفت تا با دنیا جهانبخت شاخ مشهور اینستاگرامی ازدواج کند، دنیا جهانبخت را ترک و به ایران بازگشت. حالا محصول رابطه آنها یک بچه است که مهراد می گوید مال من نیست . البته دنیا جهانبخت می گوید که آزمایش های دی ان ای این بچه را دارد که پدر او مهراد است.

بازداشت مهراد جم

مهراد جم

تا قبل از این دنیا جهانبخت ادعا می کرد که مهراد جم بازداشت شده و نمی تواند ارتباطی داشته باشد. او همچنین گفته بود که مهراد جم یک جاسوس است که برای خبرچینی پیش من آمده بوده ! دنیا جهانبخت مدل و شاخ اینستاگرامی است که با درست کردن حاشیه هایی درباره رابطه با ساسی مانکن، پولدارهای عرب و امیر تتلو توانست فالوورهای زیادی را کسب کند و حالا یک میلیاردر است که روزانه درامد بسیار زیادی را جمع آوری می کند. (در زمینه شرطبندی نیز فعالیت دارد)

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 724327 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟