2 نسخه معجزه آسای تصفیه کبد

به گزارش رکنا، کبد به عنوان دومین اندام بزرگ در بدن پس از پوست و یکی از مهم ترین اندام های حیاتی بدن پس از قلب و دستگاه تنفسی، نیازمند پاکسازی، مراقبت و توجه ویژه است. وظیفه ی کبد، پاکسازی تمامی سمومی که در مواد غذایی، داروها و هر آنچه ما می خوریم وجود دارند و جلوگیری از تجمع آن ها در خود می باشد. اگر عادت به مصرف سیگار یا مشروبات الکلی دارید، دائما غذاهای چرب می خورید و علاقه ای به ورزش کردن ندارید، باید به شما بگویم که همین روزها باید با سلامت کبد خود خداحافظی کنید. کبد سالم در هر دقیقه بیش از یک لیتر خون را تصفیه کرده و وارد بدن می کند. اگر کبد شما دچار بیماری شده و به اصطلاح چرب شود، روند فعالیت آن مختل شده و شما را دچار مشکل می کند. پس بهتر است پیش از آنکه کبدتان بیمار شود به رفع مشکل آن بپردازید اما داروی گیاهی پاکسازی کبد چیست که نیازی به نسخه پزشک نداشته باشد و عوارضی را هم با خود به همراه نیاورد؟ با ما همراه باشید تا برایتان بازگو کنیم.

نسخه اول تصفیه کبد

یک لیوان خاکشیر را در یک لیوان آب جوش حل کرده و 40 روز ناشتا مصرف کنید.

نسخه دوم پاکسازی کبد

2 قاشق غذاخوری پودر عناب را با یک لیوان آب به مدت 15 دقیقه بجوشانید و به مدت 40 روز ناشتا مصرف کنید.

علائم نشان دهنده کبد چرب

کبد چرب یک بیماری رایج در میان مصرف کنندگان سیگار، مشروب و غذاهای چرب است. اگر بعد از خوردن غذاهای چرب حال تان بد می شود، بیشتر اوقات دچار سردرد و حالت تهوع می شود، همیشه خسته اید، حتی زمانی که به میزان کافی خوابیده اید، اضافه وزن دارید و سیستم ایمنی بدنتان ضعیف است، به احتمال خیلی زیاد دچار بیماری کبد چرب هستید.

از آنجایی که کبد یک عضو خود ترمیم کننده است در بیشتر موارد در صورت ایجاد تغییر در سبک زندگی و عادات غذایی تان می توانید تا حد مطلوبی این بیماری را برطرف کنید. اما آنچه مسلم است نیاز اساسی کبد به پاکسازی مداوم به روش های ثابت شده و درست است. در بسیاری از موارد، راه حل استفاده از داروی گیاهی برای پاکسازی کبد است که هم نیازی به نسخه پزشک ندارد و هم عارضه ای برای بدن شما ایجاد نمی کند.

کدخبر: 950614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟