7 سوپ فوق العاده مقوی برای کودک

به گزارش رکنا، اضافه کردن تکه های نان کوچک و کمی روغن زیتون به سوپ در زمان سرو باعث افزایش کالری می شود. در زمان سرو سوپ ها چند قطره آبلیموی تازه اضافه کنید. درجه میکس سوپ ها بستگی به توانایی کودک در خوردن غذا دارد. بهتر است قبل از دادن سوپ هایی که مواد زیادی دارند تست حساسیت انجام شود.

سوپ های ضد سرماخوردگی کودکان

سوپ 1

مرغ و هویج و پیاز و زردچوبه را حدود یک ساعت بپزید. جوی پرک و سیب زمینی را اضافه کنید و 30 دقیقه بپزید. در 15 دقیقه آخر ورمیشل و کمی جعفری خردشده را بیفزایید.

سوپ 2

مرغ و هویج و پیاز را حدود یک ساعت با آب بپزید و گندم پرک و سیب زمیتنی و شلغم را اضفه کنید. کمتر از 30 دقیقه آن را بپزید.

سوپ 3

گوشت گوسفند چرخ شده را با پیاز و روغن زیتون کمی تفت دهید و با هویج و یک لیوان آب بپزید. جوی پرک و کینوا و سیب زمینی و پیازچه و شلغم خردشده را اضافه کنید و 30 دقیقه دیگر بپزید.

سوپ 4

مرغ و پیاز و آب و پیاز و زردچوبه را بپزید. جوی پرک و گندم پرک و کینوا و قارچ خرد شده را اضافه کنید و 30 دقیقه بپزید. در آخر پخت جعفری خردشده را اضافه کنید.

سوپ 5

مرغ و هویج و پیاز و زردچوبه و آب را 30 دقیقه بپزید. بعد سیب زمینی و نخودفرنگی و کمی برنج اضافه کنید و در 30 دقیقه آخر کلم بروکلی ریز شده و شیر را اضافه کنید و با نان تست خردشده به کودک بدهید.

سوپ 6

مرغ و هویج و پیاز را بپزید و بعد برنج و جوی پرک را اضافه کنید. 30 دقیقه آخر نصف برگ کاهو را ریز کنید و بیفزایید. با نان تست خردشده به کودک تان بدهید تا میل کند.

سوپ 7

مرغ و پیاز و هویج را با آب و زردچوبه بپزید. سپس یک قاشق ساقه و برگ کرفس خردشده را به همراه پیازچه و کمی جوی پرک و گندم پرک اضافه کنید و 30 دقیقه دیگر بپزید.

کدخبر: 922610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟