لیموی منجمد بخورید

به گزارش رکنا، لیموترش منجمد شده استفاده کنید؛ لیموترش سرشار از ویتامین C است اما لیموترش یخ زده 10 برابر حاوی مواد معدنی، روی، پتاسیم، منیزیم، کلسیم و 3 برابر ویتامین های A و B و E است. لیموترش خواص ضد سرطانی نیز دارد.

چگونه لیموترش را منجمد کنیم؟

در ابتدا لیموها را شسته و آنها را با کمک س رکه سیب ضد عفونی کنید. سپس آنها را خشک کنید. در مرحله بعد، لیموها را در فریزر گذاشته و اجازه دهید تا شب در آنجا باقی بماند. زمانی که لیموترش‌ها کاملا سفت شدند، آنها را با پوست رنده کنید.

لیمو را فریز کرده و رنده کنید

یک لیمو را خوب بشویید. سپس در فریزر بگذارید و یک شب بماند، روز بعد لیمو را با پوست آن رنده کنید.

به لطف یخ زدگی، می‌توانید لیمو را با پوست آن بدون هدر دادن آن استفاده کنید. به این ترتیب از تمام ویتامین های موجود در لیمو بهره مند خواهید شد.

اثرات و خواص لیموی یخ زده

بخش قابل توجهی از ویتامین های لیمو در پوست ان نهفته است. شما با منجمد کردن لیمو مانع از هدر رفت پوست آن می شوید. به این ترتیب سه معجزه بزرگ با مصرف حداقل دو هفته ای لیمو یخ زده در بدن شما ظاهر می شود که عبارتند از:

لیمو منجمد رنده شده اثر سم زدایی و طراوت بخشی بر بدن دارد

لیموهای منجمد و رنده شده طعم بیشتری به غذاها می بخشد.

لیمو منجمد دارای اثر درمانی و پیشگیرانه در برابر تومور ها، توده ها، کیست ها و تومورها دارد.

کاربرد لیمو

امروزه کمتر آشپزخانه ای می توان یافت که در آنجا لیمو نباشد. لیمو به عنوان منبع قوی ویتامین C در آشپزخانه ما ضروری است. کاربردهای جایگزین لیمو، به دلیل فواید بسیاری که برای سلامتی ما دارد، از آب تا پوست آن شناخته شده است، نیز بسیار زیاد است. از تمیز کردن سینک ظرفشویی گرفته تا سفید کردن لباس ها.

در سوپ ، سالاد، مراقبت از پوست، مراقبت از دست و ناخن، تمیز کردن و … کاربرد بی شمار دارد. لیمو یکی از ملزومات لیست رژیم غذایی است، زیرا ادم را تسکین می دهد و سموم را از بین می برد.

ما عموماً از لیموترش استفاده می کنیم. به این صورت که با خلال کردن یا فشار دادن آب از آن استفاده کرده و پوست آن را رنده می کنیم. آیا تا به حال به فریز کردن لیمو فکر کرده اید؟

لیموی منجمد هم از نظر فواید و هم از جهت اینکه از هدررفت ضایعات جلوگیری می شود، مهم است.

کدخبر: 907344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟